S.Bjørkås Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 noen som vet om noen bra loaction til å ta bilder i oslo? tenker kanskje gamle industribygg parkeringsplasser med mye belysning og fin bakgrunn. alt av er av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Hva med veien langs festningskaien? Du har både Akershus Festning og havet med Akerbrygge på motstående side, som potensielle bakgrunner. I samme baner kan du besøke Bi-borgen og Havnelageret. Siden du nevner eldre industribygg, er muligens områdene oppover Akerselva av interesse. Om du ikke tenke på såpass gamle bygninger, burde du kanskje bevege deg oppover Groruddalen mot Alnabru. Blant annet så ligger jo gamle Gresvis Sykkelfabrikk i området. Smart Club ligger i Rignes' gamle lokaler, selv om jeg tviler på at noen frivilig tar bilder av dem. Jeg vet ikke om det gamle Kværnerområdet i Lodalen er åpen for vanlig ferdsel (eller hvor mye av det som er igjen), men ellers passer det godt. Ellers ligger det spennende steder litt spredt rundt i byen. Jeg har selv sansen for området Uranienborg/Frogner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 jeg tenker på fine plasser å ta bilde av bilen på.hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 ta bildene på Gamle fornebu perfekt sted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Oppe ved Holmenkollen for eks. Vet at bakken er borte, men er da mye annet fint der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Professor Birkelands vei.. Hele den gata er egentlig bare ett stort industriområde. Tror jeg skal dit og skyte noen bilder av min snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShellMotul Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Utsikten ved Ekeberg er verdt et besøk, utsikt over "hele" byn. Kanskje litt vanskelig å få med seg bilen og god utsikt samtidig. Sjømannsskolen på Ekeberg, og områdene rundt. Slottet/Slotsparken. Smug i nedre del av Calmeyers gate, ved Politiest passkontor. På Vålerenga ligger velstelte og maleriske små hus på rekke og rad. Det er vanskelig å få tatt noen gode bilder av dem ettersom gatene er fulle av parkerte biler. Ved Elvebakken vgs er det en del nedtagga hus som kan være av interesse. F.eks Hausmania. Oslo Bispegård har en litt spesiel stemning, og er verdt en titt. Østmarksetra, Frognersetern. Bare eksempler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 takk takk:) da er det ut å knipse bilder så fort jeg har fri fra jobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå