Gå til innhold

Sette inn turbo i 520 e34??

fuli89
 Share

Anbefalte innlegg

telles hva slags effekt du vil ha, je skal begynne å bygge turbo i min 525 e34 snart, å vil regne å bruke 25 000 - 30 000 for å få den effekten je vil ha, tipper je vil havne på 350-370 HK etterhvert. du kan kjøre med orginal innmat, men det vil ikke holde lenge eller gi samme effekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je skal dreie ned stempla mine, så sparer en del penger der. men bytte av råder vil anbefales. tror je skal bruke enten a-dekk eller kimmet sport når det gjelder deler. ellers så er det mange små firmaer som leverer deler, har en kompis av meg som jobber som motor mekaniker som skal skaffe deler til meg da. men har du kjøpt turbo kit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer at man må ha tilgang til mye verktøy, men hva skal man bruke dreibenk til da?

Dreie stempler f.eks? Ikke det at jeg ville gått for denne løsningen...

Men, jeg pleier igrunn å svare på slike tråder at om man ikke en gang vet hvilket verktøy man trenger, hvilke deler el har en viss ide om hvordan alt skal settes så hadde jeg ikke giddet å prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er umulig, det tar bare lengre tid.

Dreiebenk kan være greit å ha slik som jeg måtte, når jeg lagde nytt 2cm tykkere motorfeste for å få tiltet motoren nok til at turboen gikk klar av styrestaget. :wink:

Brukte du dreiebenken til å tilte motoren? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...