fuli89 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 er det mye jobb hvis man skal montere turbo? hva trenger man av utstyr osv? Noe annet en motoren man bør ta hensyn til? har skikkelig lyst på lit mer POWER... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 SØK litt her inne eller på purepf.com Da finner du drøssevis av eksempler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Okey, snakker vi mye penger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 telles hva slags effekt du vil ha, je skal begynne å bygge turbo i min 525 e34 snart, å vil regne å bruke 25 000 - 30 000 for å få den effekten je vil ha, tipper je vil havne på 350-370 HK etterhvert. du kan kjøre med orginal innmat, men det vil ikke holde lenge eller gi samme effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 okey, jeg er bare ute etter rundt 250 hester. Like stiv pris da tror du? hvor kjøper du delene da? http://www.schmiedmann.no/5_serie/E34.htm selger de rimelige deler der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 je skal dreie ned stempla mine, så sparer en del penger der. men bytte av råder vil anbefales. tror je skal bruke enten a-dekk eller kimmet sport når det gjelder deler. ellers så er det mange små firmaer som leverer deler, har en kompis av meg som jobber som motor mekaniker som skal skaffe deler til meg da. men har du kjøpt turbo kit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 nei har ikke kjøpt noe enda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Er ikke bare bare å montere turbokit. Du må ha mye kunnskap og tilgang til mye verktøy,sveiseapparat,dreiebenk osv... Er ikke noe man gjør hjemme i grusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 stemmer at man må ha tilgang til mye verktøy, men hva skal man bruke dreibenk til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 stemmer at man må ha tilgang til mye verktøy, men hva skal man bruke dreibenk til da? Dreie stempler f.eks? Ikke det at jeg ville gått for denne løsningen... Men, jeg pleier igrunn å svare på slike tråder at om man ikke en gang vet hvilket verktøy man trenger, hvilke deler el har en viss ide om hvordan alt skal settes så hadde jeg ikke giddet å prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 dreie stemplene skal je gjøre på skolen je går på, hamar katedralskole. her er det helt nye dreibenker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 selv om jeg ikke har dette verktøyet så er det ikke umilig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ingenting er umulig, det tar bare lengre tid. Dreiebenk kan være greit å ha slik som jeg måtte, når jeg lagde nytt 2cm tykkere motorfeste for å få tiltet motoren nok til at turboen gikk klar av styrestaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 sett inn m106 motor.. 252hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ingenting er umulig, det tar bare lengre tid.Dreiebenk kan være greit å ha slik som jeg måtte, når jeg lagde nytt 2cm tykkere motorfeste for å få tiltet motoren nok til at turboen gikk klar av styrestaget. Brukte du dreiebenken til å tilte motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå