Mexos Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 har du noen nettsider der jeg kanskje kan finne? Kai kom meg i forkjøpet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Ja nå er vi snart ved Februar sin ende og jeg håper det ikke er mange ukene til jeg kan ta i bruk bilen igjen Har noen planer for den iløpet av våren. Ny Frontrute skal på plass, opplakkering av front, nye sommerdekk (Vurderer faktisk hjul?) Så må jeg få byttet den andre bærebrua jeg har liggende og koblet ferdig ipod dice'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ja får håpe snøen snart smelter og sola varmer litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Flere som gleder seg. Jeg venter nok til rundt påske tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Flere som gleder seg. Jeg venter nok til rundt påske tipper jeg. Påsken er jo så fryktelig sen i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Da er bilen tatt ut av dvale og igjen i bruk Var godt å sette seg inn og vri om nøkkelen og høre den starte med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Er det ikke bare jævlig digg å ta ut caben igjen???har tatt min ut selv nå,og var så digg det.. Her er tråden min: viewtopic.php?f=6&t=184957 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Vurderer litt om jeg skal legge ut bilen for salg. Har fått ny jobb med firmabil, samt at jeg er på vei inn på boligmarkedet. Så skulle noen være interessert så kan dere sende meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Fydda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Fydda Ingenting er bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 I dag fikk jeg endelig koblet ferdig el-nettet til DICE'n min Strakk opp originalt Bmw Ledningsnett frem til bak Navigasjonen og koblet meg inn på en original kontakt der. Digg å kunne bruke Ipod i bilen Blir litt rot når en holder på Her har du den originale kontakten som el-nett til cd-skifter skal kobles inn på. Er samme fargekoder så er ganske greit egentlig Sangtitlene kommer opp på navi-skjermen. Så langt er jeg litt skuffet over at jeg ikke kan velge Bort Ipod'n mens den spiller. Jeg får ikke opp no annet enn sangtittelen på skjermen så lenge Dice'n er i bruk, noe som er litt tungvint hvis man skal bruke Navigasjonen på langtur f. eks, men håper dette kun er snakk om en programering som må til for å løse dette. Får lese litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Pen denne bilen din Mexos Behold den så lenge du klarer;) Selvom jeg kjenner til prioriteringslisten når det kommer til bolig.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Pen denne bilen din Mexos Behold den så lenge du klarer;) Selvom jeg kjenner til prioriteringslisten når det kommer til bolig.. hehe Har utrolig lyst til å beholde den, men bankene legger jo opp til at det skal være umulig å ha bil i dette samfunnet. Er en ting at man har kapital i bilen man heller kan legge i leilighet, men når en får såpass mye mindre i lån bare pga. man er bileier så utgjør jo et bilsalg en så enorm forskjell på boligkjøpet at en blir tvunget til å selge. Er greit nok at det er en del utgifter med bil, men de samme utgiftene vil jo være der om en velger å kjøpe seg bil etter en har tatt opp billån også. Jaja, sånn er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 M.O.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 ... som er laget for å passe i det originale skiposehullet slik at jeg kan få .... Hvor er dette hullet ? Flott bil forresten.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå