EirikL Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Splittere vil gjøre underverker for fronten, som vi snakket om på treffet. Det kunne jo blitt litt tøft med splittere i karbon? Men da skulle du kanskje hatt andre detaljer som matchet. Finn deg en gammel ix og bruk om vintern. Har det fra meget pålitelige kilder at det er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Splittere vil gjøre underverker for fronten, som vi snakket om på treffet. Det kunne jo blitt litt tøft med splittere i karbon? Men da skulle du kanskje hatt andre detaljer som matchet. Finn deg en gammel ix og bruk om vintern. Har det fra meget pålitelige kilder at det er morsomt Tror jeg styrer unna karbon. Hadde trengt karbongrill og kanskje speil for at det skulle passet inn. Det jeg derimot kunne funnet på er å lakkere de i sammen farge som shadowlistene. hvis jeg skal ha vinterbil bør ikke den koste meg mye mer enn en hardtop. Dvs. under 20k. Vanskelig å finne en kurrant ix til det. Har faktisk lyst å prøve pickup En slik man trenger gardintrapp for å komme inn i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Hm, den tanken om lakkeringen var pinade ikke dum, du. Det kan bli bra, bare for å skape litt kontrast. Var det noe slikt du hadde i tankene når det gjaldt pickup? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17032983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Takk for det Vi får møtes og knipse noen bilder til sommeren evnt. på Våler hvis det ikke blir før den tid. har ikke sett bilen din i virkeligheten enda Skulle være muligheter for å få til det Skal faktisk muligens til Trondheim neste helg og besøke en god venn/eks-kollega, så ikke umulig du ser bilen i sentrumen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Takk for det Vi får møtes og knipse noen bilder til sommeren evnt. på Våler hvis det ikke blir før den tid. har ikke sett bilen din i virkeligheten enda Skulle være muligheter for å få til det Skal faktisk muligens til Trondheim neste helg og besøke en god venn/eks-kollega, så ikke umulig du ser bilen i sentrumen da Send på ei melding da Du Har vel nr fortsatt? Eirik: Ja akkurat no sånt. En bil man kan høre et lite dunk og spørre seg selv: Opps, postkassestativet sto vel her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Dæven, hvis Anders kommer oppover må du gi meg et ring, Julian. Hadde vært artig å se den bilen live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Det kan jeg gjøre vettu! Har det ja, sålenge du ikke har skiftet siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Det kan jeg gjøre vettu!Har det ja, sålenge du ikke har skiftet siden sist Har det samme ja Har hatt det siden jeg var 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Men da får du nok en mld engang i løpet av neste helg, 99% sikkert at det blir Trondheims tur på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Litt sent, men gratulerer så mye med flott bil:) Godt du fikk av "øyelokkene". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Da er windshoot på plass Ble kjøpt av en her på forumet Men fikk også for første gang som mange andre her inne, erfare at ikke alle selgerne er helt ærlige. Shoot'en skulle være ny, men den ser tydelig brukt ut. Posen og deler av skjermen er også full av dritt, så jeg må vaske alt før det kan tas i bruk Så flaks jeg fikk den til en grei pris. Blir nok bra når jeg får vasket alt Tror fruen gleder seg veldig til å slippe alle flokene i håret etter litt kjøring Ser nesten ut som en vårkåt okse har tømt seg i posen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Hehe, kanskje det er selgeren som er den vårkåte oksen? Synd at folk ikke kan være ærlige i annonsene sine. Men det er jo enorm forkjell med og uten windshot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Hehe, kanskje det er selgeren som er den vårkåte oksen? Synd at folk ikke kan være ærlige i annonsene sine. Men det er jo enorm forkjell med og uten windshot Hehe, håper for guds skyld det er no annet Ja jeg prøvde en identisk bil i fjor med windshoot, og la lite merke til vindstøy da, men det var kun under 60, så fikk liksom ikke testet det helt. Og akkurat nå regner det ut så får smøre meg med tålmodighet merker jeg blir mer glad i bilen for hver dag som går. Så tror ikke denne blir byttet ut på en god stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Digg med windshoot ja, kan fint kjøre i 120+ uten at det blåser for mye med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xeont Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 pen bil ass:D tror jeg svippa forran deg her omdagen i martin stokkensveg. måtte se litt i speilet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå