Gå til innhold

Min E46 320 M-tech Cab

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja jeg har vasket og impregnert det :) Har et originalt cab vedlikeholdskit fra Bmw som inneholder såpe, kost, impregnering og det man trenger :) Har også vasket nedi rommet til taket for å unngå at det blir skittent når det legges ned ;) Imorgen 08.00 skal jeg på biltilsynet for å få fjærene skrevet inn i vognkortet. Håper det går smertefritt :) TUV og hjulstillingspapirer ligger klar i bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :)

Jeg har vurdert å freshe opp taket. Men siden jeg ikke har hardtop er det ikke så nøye med det rommet bak der enda. Bilen er jo sånn sett vinter parkert så får se om jeg drar den frem i vinter og setter den i nabo garasjen som er oppvarmet og jobber litt på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :)

Jeg har vurdert å freshe opp taket. Men siden jeg ikke har hardtop er det ikke så nøye med det rommet bak der enda. Bilen er jo sånn sett vinter parkert så får se om jeg drar den frem i vinter og setter den i nabo garasjen som er oppvarmet og jobber litt på den :)

Trenger ikke være så dumt det ;) Har kommet over vinterbil nå jeg, så mulig jeg kjøper den og bruker den de verste vinterdagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ble ikke vinterbil likevel, men har da fått orden på vinterhjulene ihvertfall :) Har hentet meg noen originale 16" BBS RX som er skodd med Nokian Hakkapelitta 205,55R16 :) 2 dekk var bra, så har jeg handlet 2 nye :) Felgene er langt fra strøkne, men tenkte å pusse de opp slik at de blir fine igjen :)

aaxb5ut2nz3jazebibn2.jpg

Har også hatt photoshoot med 2 dyktige fotografer, så får forhåpentligvis oversendt en haug flotte bilder i helgen. Har foreløpig kun fått en forsmak:

5vuanm5ko79go7g385fj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja idag brukte jeg ca 2 timer med tannkost og oppvaskbørste for å vaske de resterende 2 BBS felgene. Jeg kan varmt anbefale Prickbort! Den tar alt av møkk og asfaltgørr! Bildene taler for seg. Bare så synd det ikke går ann å vaske bort sår :lol: Men de blir tatt etterhvert ;) Kan også lage en liten konkurranse :P Hvem klarer ut ifra fargen på dekket å se hvem jeg har kjøpt disse hjulene av? :P

ejkuymb9pag2fzob9naq.jpg

slufc6q2glnzzn8ec165.jpg

vvbe2brjdagjkjj0pgcw.jpg

8ehx6c50dq96x7w99gts.jpg

Polerte også bilen idag. var vel ca 6 grader så lot produktene ligge på i en 6timer for at de skulle tørke. Er viktig med et beskyttende lag om vinteren. Det ble blankt ihvertfall :) Var blitt mørkt så ble desverre et dårlig bilde...

by2lhok6z911wp7exlpc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lagt ut noen bilder på hjemmesiden til fotografen nå, så de som vil kan ta en titt her:

http://www.ulfsbilder.no/bmw320ci.html

:)

Har også bestilt gummimatter for vinterbruk med tanke på snø i kupeen, samt ny bakfjær. Har bestemt meg for å heve bilen igjen, ihvertfall for vinteren. Den ble for lav med vinterhjulene på. Jeg tar faktisk nedi med innerskjermene i lav fart på fartshumper. Orker ikke ødelegge gulv, fanger og det som er i vinter så tar heller forhåndsregler og heiser den litt. Jeg orker ikke å gjøre dette til en "høkkert" bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...