Beamer Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Da skal grombilen selges grunnet anskaffelse av nyere BMW. Er ganske interressert i å høre hva folk kan være villige til å gi for kjøremaskinen, så derfor lyser jeg stemningen her foreløpig. Nå er ikke tråden helt oppdatert med dagens bilder av bilen, men det kommer, med mer info. Lyden er halve opplevelsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 NAM NAM NAM NAM NAM NAM NAM! 1: Lakk listverk innvendig SORT blank. 2: Lakk opp frontfanger på nytt. 3: legg opp skikkelig anlegg bak. 4: Bytt ratt. 5: få tak i andre felger. 6: pass dæ for mæ, ser æ den her bilen stjæl æ den SIKLE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 sorry for spam, men faen korr det verke i sjela etter E38 igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Oioioioioi, den va nydelig!!!! Eg pleier ikkje å like tre i bil, men den synes eg kledde det! Ta godt vare på den og hold oss godt oppdaterte fremover. Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 NAM NAM NAM NAM NAM NAM NAM! 1: Lakk listverk innvendig SORT blank. 2: Lakk opp frontfanger på nytt. 3: legg opp skikkelig anlegg bak. 4: Bytt ratt. 5: få tak i andre felger. 6: pass dæ for mæ, ser æ den her bilen stjæl æ den SIKLE!! Hehe, artig med positiv respons:) Har planlagt noen av de punktene på den lista der ja, men ting tar tid. Skal prøve å holde liv i alpina twin turbo prosjektet samtidig også http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95353&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 jeg ville kjøpt E39 M5 speil istede for E36 M3 speil. og noen orginale frontlykter. men ellers syns jeg bilen din var veldig fin. de listene under lyktene. fulgte de med lyktene? kan de kjøpes løse? lurte på å skaffe sånne lister. og sparkle så de går i ett med skjermene og sånn. og kjlpe orginale facelift lykter. istede foe og måtte bytte skjermer og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Ikke hver dag en ser så fete enderør på en E38 Jeg er fullstendig enig i at lyden er halve opplevelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 jeg ville kjøpt E39 M5 speil istede for E36 M3 speil. og noen orginale frontlykter. men ellers syns jeg bilen din var veldig fin.de listene under lyktene. fulgte de med lyktene? kan de kjøpes løse? lurte på å skaffe sånne lister. og sparkle så de går i ett med skjermene og sånn. og kjlpe orginale facelift lykter. istede foe og måtte bytte skjermer og sånn Speilene skal skiftes ja, så d kan godt hende det blir E39 M5. De listene fulgte med lyktene ja, men tror ikke du kan sparkle de fast, fordi lykten er skrudd fast i lista, og så er lista skrudd fast i bilen, så da ville du ikke fått ut lykten igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Gratulerer! Jeg ville kvittet meg med frontlyktene og takvinga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Dritstilig mafiavogn Når du får byttet speilene og byttet til 20" felger, så er du nesten i mål. Da er det bare regnskogen som trenger å byttes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Sort e38 er så BØST Grattis med FEIT skute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Gratulerer! Jeg ville kvittet meg med frontlyktene og takvinga... Det er akkurat det jeg liker med denne bilen, at ingen andre har maken, så takvingen blir værende på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Bare få på noen feite felger så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Off.. gikk den så billig til slutt ja. Har kjørt denne bilen. For ca 3 år siden kjøpte en kompis av meg denne for 230 000kr. Men da var den strøken. Litt av ett blikkfang. Tror du tar litt feil der med at det er en 730.. ble byttet motor i den der til 740 og det jo ikke noe fysisk foskjell som en kan se det på men det merkes på draget;) Gratulerer.. litt av et kupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Off.. gikk den så billig til slutt ja. Har kjørt denne bilen. For ca 3 år siden kjøpte en kompis av meg denne for 230 000kr. Men da var den strøken. Litt av ett blikkfang. Tror du tar litt feil der med at det er en 730.. ble byttet motor i den der til 740 og det jo ikke noe fysisk foskjell som en kan se det på men det merkes på draget;) Gratulerer.. litt av et kupp Sier du det ja, morsomt:) Men det kan umulig være 4liter, for den går knapt nok bedre enn en E32 730IA som jeg kjørte om kapp med, og den er det jo ikke mere enn 198hk i..men det må jeg sjekke opp litt mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå