Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
setene til nautiluz du mener da. han selger nok masse E38 deler etter at bilen hans taka.

Stemmer! Husket ikke nicket hans..

Skrevet

ok. han har mye rart han. jeg hjalp han å demontere mye rart i bilen hans. de hvite setene er fine de. kjøpte litt deler av han også. så nå er min demontert et par ganger for å innstalere nye saker.

men trenger du deler til E38 er det bare å ta kontakt med nautiluz. han har mye E38 deler til salgs til en grei pris.

Skrevet

Det tror jeg også at den er. Den såg knall god ut iallefall! Flott bil!:D Håper du får glede av den i mange år fremover ('o^,)

Skrevet

beklager o.t..

jeg har beige skinn i min bil, så dere får bare rope ut om dere ser noen til salgs.

tenkt deg på bilens dag i morgen, beamer?

Skrevet
blei rått med felgene :shock: toning av rutene nå så blir den perfekt.
Skal ikke se bort ifra at det blir en tone på rutene nei :)
Skrevet
beklager o.t..

jeg har beige skinn i min bil, så dere får bare rope ut om dere ser noen til salgs.

tenkt deg på bilens dag i morgen, beamer?

Hadde ikke tid til å dra på bilens dag, visste faktisk ikke at det var det heller :lol: men uansett så er det litt for mange småskavanker rundt om kring på den til at jeg stiller den ut tror jeg :)
  • 1 month later...
Skrevet

Stemmer nok det ja.

Bilen ser jo maange år nyere ut med disse lyktene enn de store kjedelige originallyktene. Derav ordet "facelift" :)

Skrevet

syns bilen var überrå! modifikasjonene er akkurat sånn jeg kunne tenkt meg på min :P Mener jeg har sett en kliss lik en i Trondheim, vet du hvor lenge den var i Bergen?

Skrevet

Ja det er helt optimalt :) Har ingen anelse på hvor lenge den var i bergen nei.

Skrevet

Ligner VELDIG på en E38 Andreas Vaa bygde for mange år siden.

Kan ikke være så veldig mange med denne stylingen i landet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...