Beamer Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 TØFT dette blir knall, får håpe alt går som smurt så du blir ferdig raskt Når tenker du å være ferdig da? Er det jeg håper på og Blir en bra innsats i helga, så vi får se om jeg kommer i mål utpå søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Må komme til KR på søndag da så får vi vise bilder på storskjerm fra CCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Må komme til KR på søndag da så får vi vise bilder på storskjerm fra CCN Ja det er en god idè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Har et håp om å få senkesettet til helga jeg nå, ringte og purret på det idag og han trodde det skulle komme til helga vært tøft og fådd det på til frøya ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Har du fyra opp motoren eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Har du fyra opp motoren eller? Joda, den går som ei klokke Monterer drivverk og diverse småting som gjenstår nå. Venter på kjølerør til girkassa og girkassefeste fra koed, da de var lengre på 4literen. http://www.facebook.com/#!/video/video. ... 2878062609 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Da er Hamann' oppe og går igjen! Mektig imponert over 4literen i forhold til 3literen...samme med girkassa også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Da er Hamann' oppe og går igjen! Mektig imponert over 4literen i forhold til 3literen...samme med girkassa også Blir det frøya i helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Da er Hamann' oppe og går igjen! Mektig imponert over 4literen i forhold til 3literen...samme med girkassa også Blir det frøya i helga da? Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Hei. Min bror hadde denne bilen for en del år tilbake. Det var han som satt i nytt interiør i den og han har dørtrekkene som hører til setene med memory for førersetet liggene.slenger med noen bilder av bilen når han hadde den. Litt off topic.. hva heter disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Aner ikke. Googlet litt på hamann felger, og de har jo mange gode alternativer som ligner mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 De heter Supertar Grandeur Gratulerer med vel gjennomført motorbytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 så deg i byen med den i dag : ) grattis med ny motor da! går du for å få det godkjent eller? bare meg eller var det litt mer lyd med 4literen? (lenge siden jeg har hørt den men...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 så deg i byen med den i dag : ) grattis med ny motor da! går du for å få det godkjent eller? bare meg eller var det litt mer lyd med 4literen? (lenge siden jeg har hørt den men...) Takker Det er vel egentlig bare å skifte bremser, så er alt likt med 740, men det blir ikke gjort med det første uansett. Det ble definitivt dypere og mere GO-lyd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Utrolig pen bil Har litt lyst til å gjøre min bil mer lik haman også, syns det ser dødsbra ut. Mye rust på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå