Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en E36 med V12 på Finn i dag. Vet bilen har vært til salgs før, men har da bare blitt avvist som bløff... Denne gangen er det derimot bilder av mottorrom som helt tydelig er tatt på samme plass som bilen...

Noen som kjenner til bilen? Stand, hvem som har bygd den osv? Er jo noen folk fra Skien her :wink:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17137241

Skrevet

Det kan være at jeg er litt for skeptisk, men et slikt bygge hadde jeg ikke kjøpt. Ikke fordi det ikke er gjort skikkelig, for det vet jeg ingenting om. Men hadde heller bygd det selv, slik at jeg viste at det ikke var tatt noen snarveier. Hvordan blir det forresten med vekten i fronten med en sånn mastodontmotor?

Skrevet

Jeg trur det var en kar som jobber på mekonomen som bygde den, han bygde også en e30 touring me M5 motor en gang. Men er ikke 100% sikker om det er denne bilen.

Skrevet

Bilen så jo for så vidt hel og fin ut. Eieren har ikke jalla den formye med spoilere og svære støtfangere, men heller holdt den original med litt forsiktig styling. Skulle ønske flere e36 eiere kunne roe ned stylingen litt :!:

V12 i denne gjør den nok ganske framtung men den må da gå som et uvær. Spørsmålet er bare om dette er proft utført :roll:

Skrevet
Bilen så jo for så vidt hel og fin ut. Eieren har ikke jalla den formye med spoilere og svære støtfangere, men heller holdt den original med litt forsiktig styling. Skulle ønske flere e36 eiere kunne roe ned stylingen litt :!:

V12 i denne gjør den nok ganske framtung men den må da gå som et uvær. Spørsmålet er bare om dette er proft utført :roll:

er jo mange av disse på forumet da... er vel helts bilene utenfor dette forumet som har slike biler

men hvordan blir det å få godkjent dette etter dagens regler.... det er jo tydeligvis en 4er bil... hehe...

Skrevet

Er ikke en vanlig V12 som sitter i den bilen, er nok en M-motor det der. :)

Den er sikkert mer fremtung enn originalt selvfølgelig, men motoren er tross alt aluminium så er ikke så veldig mye tyngre enn en S38 f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...