316 Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Nei, jeg ga jo 1000 kroner for et strøkent et med forsterker.
Rondell58 Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 He dåkkår så lite å jær på så dåkkår må sette å ødlegge salgs tråan t andre??????? skatt dåkkå ett liv i stede ta her e enn SALGS TRÅD å ikje DISKUSJONS FORUM!!!!! Å grunnet prise er pga av kassene..... det er kasser med elemet!!!!!
Nytern Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Dette er en salgstråd i et diskusjonsforum og nei, vi ødelegger ikke tråden din. Det klarer du helt fint selv.
S.Arnesen Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 He dåkkår så lite å jær på så dåkkår må sette å ødlegge salgs tråan t andre??????? skatt dåkkå ett liv i stede ta her e enn SALGS TRÅD å ikje DISKUSJONS FORUM!!!!!Å grunnet prise er pga av kassene..... det er kasser med elemet!!!!! Nja, nå er ikke kasser verdt så mye, Så om det er det man setter prisen etter så er et kanskje på tide å komme ned på jorda, men det er mange useriøse kommentarer her, som muligens skulle vært slettet av moderator (send pm til "R.Andersen" eller "fredrik" f.eks så kan de rydde opp i tråden for deg). Uansett, så kan reaksjonene fra forum medlemmene være en viss indikasjon på det at prisene er urealistiske... Dette er en salgstråd i et diskusjonsforum og nei, vi ødelegger ikke tråden din. Det klarer du helt fint selv. Jo, til en viss grad så ødelegger slike kommentarer salgstråden. Selger setter en pris han ønsker, om den er realistisk eller ikke er jo en annen sak(som nevnt ovenfor)...
Nytern Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Greit nok det.. Jeg vurderte faktisk RF-kassa helt til jeg zooma og så hull.. Jeg bryr meg ikke om overprising. Det jeg ikke setter pris på er at selger unnlot å nevne en så alvorlig defekt.
Clerion Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Dette er en salgstråd i et diskusjonsforum og nei, vi ødelegger ikke tråden din. Det klarer du helt fint selv. 2nd that. Latterlig salgstråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå