Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal farsan bestille en ny bmw snart, valget falt på 320xd touring med automat!

Noe spesiellt man bør få med av utstyr?

comfort og dynamic pakke

fjernlysassisten

lyspakke utvendig

skipose

krom ekstriør

17 tommers alu eiker...

skinninteriør kanskje? tips mottas med takk :)

Skrevet

Hei, jeg har hatt ett par E9X'er og det som virkelig er et must i 3-serier er M pakken. Den er litt dyr, men er absolutt å anbefale. En ting er at den er utrolig mye penere, en annen ting er verdien på bilen den dagen han skal selge igjen... En bil med M-pakke holder seg mye bedre i verdi!

Skinnstoler er et must (spesiellt Lemon Dakota), men en annen ting jeg helt klart ville hatt er HIFI Pro, et sinnsykt bra stereo som er et MUST dersom en liker musikk... :)

Ville også hatt Navi Pro, men det er veldig dyrt da...

Skrevet

Droppa xdrive og automat og lagt på 40 000kr, og fått en 325d. :wink:

Men fra spøk til alvor, hvor stort er utstyrbudsjettet?

Er m-pakke uaktuelt? I så fall er det lurt å velge både dynamic og comfort pakken.

Skrevet

Men fra spøk til alvor, hvor stort er utstyrbudsjettet?

Er m-pakke uaktuelt? I så fall er det lurt å velge både dynamic og comfort pakken.

hehe, firehjulsdrift og automat er et must samt diesel, derfor han ville han den her.... utstyrsbudsjettet ligger rundt pluss minus 100 laken...

M pakken er ikke uaktuell, men hvilke refleksjoner er relevante kontra dynamic og comfort pakken i så fall..?

Takker for svar!

Skrevet

Velger man m-pakken, kan man jo ikke velge dynamic, men kan fremdeles velge comfort.

Ett budsjett på +/- 100 000kr setter jo endel begrensninger. Det som er dyrt er jo skinn, soltak, navi, skal noe av dette være med?

Skrevet

På E90 så må man ha M-sport pakka! Bilen blir rett og slett kjedelig uten den. Utrolig hva andre fangere og felger gjør med en bil. Få med panorama takluke, sort delskinn, Bi xenon, tonede bakruter og enten sort metallic eller knall rød farge på bilen :D

En annen ting! få med 320xd logoen på bakluka så folk ser at du kjører noe bøst, ellers så kan de tro du kjører en oppjassa 316 :wink:

Skrevet

Har hørt at den fjernlysassistenten er noe møkk, den har visst utslag på skilt opplyst av egne fjernlys, tror heller jeg ville styrt akkurat det selv.

Skrevet
Har hørt at den fjernlysassistenten er noe møkk, den har visst utslag på skilt opplyst av egne fjernlys, tror heller jeg ville styrt akkurat det selv.

Har ikke hørt noe om hvor godt eller dårlig fjernlysassistenten virker, men jeg vil iallfall opplyse om at når du velger den på en 320d, vil du få et finere og litt større intrumentdisplay.

Dette gjalt iallfall på pre-facelift modellen.

Dette er instrumentdisplayet uten fjernlysassistenten på 320d. Har kun 4 linjers display.

2b73v4vpld8gdxer7nwd.jpg

Mens her er instrumentdisplayet med fjernlysassistenten på 320d. Her er det 5 linjer i displayet.

2pnp5rcbvnwiv1dny95q.jpg

PS. disse bildene er fra pre-facelift, faceliftmodellen har flere markeringer, hver 5 km/t på speedmeteret og hver 100 rpm på turtelleren.

Skrevet

.

Der er jeg enig med deg. Har kun kjørt denne motoren i 5-serie og med automat men de 197 hestene sparker noe voldsomt. Denne i 3-serien med manuell og greier hadde vært rått. Sort med M-sport og 19" felger hadde vært skinnsykt rått. Skal jeg ha E90 en gang så skal det være med sekser, enten diesel eller bensin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...