torfinn9990 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Noen som vet om det finnes hevefjærer for E46 318dT? Gjerne 4-5 cm heving. Torfinn
-Roger- Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Lov å spørre hvorfor?? Ja, det lurer jeg også på? Campingvogn eller noe?
Bjørner Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Vel, en kar som ikke var edru da han sto opp i mårest
KalMar Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 vis bilen er senkett fra før av så ville jeg ha satt på noen andre fjærer som er stivere.. eibach eller hva de heter i 15mm eller mindre vis de har det... litt spesielt å heve en bmw... men er nok en god grunn !!!
Danny89 Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 hehe... ja denne var ny:P billigste mulighet må jo være orginal fjærer også med gummiklosser mellom fjærbena.. stiver bilen og hever hvertall 2-3 cm hvis du har 2 klosser pr. fjær
torfinn9990 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Det er originalfjærer på bilen. Problemet er at all plasten i fronten under ryker i løpet av vinteren. Når man må parkere på slike plasser som på bilet så ryker plasten. Så senkesett er ikke akkurat praktisk der jeg bor. Her et bilde til etter et uvær i vinter. Og her er faktisk min bil på min vanlige parkeringsplass. Så nå skjønner dere hva problemet er. Torfinn
ost_ost_89 Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 nr 12 på dette bildet er original heving av E46, såkalt "POOR ROAD PACKAGE". Du får di til fjærene bak også... GS Bildeler har disse... Du må jo selvsagt ha originalt understell også da for å få max høyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå