awt Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Jeg gav opp hele den lista til slutt jeg, den kom bare oppi lyktene hele tiden, noe som førte til at fangeren ikke gikk skikkelig innpå. I tillegg var jeg helt alene når jeg gjorde det, så det var ikke så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Bra bilder ja Tore, godt med noen som er helt ekte også, kan bli litt lei PS bilder også selvom det blir seende _veldig_ bra ut Hehe..saken er vel heller at han som tok bildene ikke har snøring på PS Di bildene jeg tok er litt redigerte, jeg har heller ikke PS ellers hadde jeg brukt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Denne så hel og fin ut... jaja... du ser bare bakenden av denna nå jeg kjører fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hva er så spesielt med denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 ikke noe spesielt egentlig.. gøyal motor da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Da har jeg endelig fått somlet meg til å legge ut litt bilder. Disse kan finnes her: Bilder Valle Hovin Her er et par smakebiter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Noen utvalgte bilder... quote] Jeg er på utkikk etter BBS RS eller Race felger, noen som veit av noen som kunne passet på e30 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå