Glenno Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Gromt bilde av tøffeste klubben! Synd at videokameraet mitt ødelegger litt. Ja slike irritterende detaljer jeg knapt så før du sa det a` gett. Fysj an fy nissen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Takk for rosen Bildene er tatt med den vanlige 18-55 linsa (som er drit), syns ikke det ble så værst. Legger til noen bilder til her. Spruddel Har dessverre ikke bilde av din touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Flotte bilder Geir! Med tanke på lysforholdene idag ble det jo ikke verst med litt redigering Den sorte E46 coupeen hadde E39 M5 motor. Tok du noen av treffets eneste E36 touring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 kjedelig jeg ikke hadde med meg kamera Men fikk du tatt noen bilder du da Thomas? Den var pen den e46 coupen da, for en kant bak ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 den E46'n med vri8'er, hva slags maskin er det som står i den? og ble E46 levert med 8'er originalt? det var en 320ci med 8`r fra e39 el om det var 10`r fra e60. husker ikke helt. men kommer vell en fasit på det. Det er en v8 fra e39 m5 ja. Hartge laget en slik, de døpte den h50. Dog var ikke denne orginal, da denne var ombygd fra 320 til h50... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 tusen takk!! for fine bilder av min 7 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 kjedelig jeg ikke hadde med meg kamera Men fikk du tatt noen bilder du da Thomas? Den var pen den e46 coupen da, for en kant bak ;o Tok noen bilder ja, men bildeopplasteren her er på tur virker det som så tar det imorra Lasta opp en liten snutt fra turen inn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Har du noen bilder av 7'ern sleden min da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 kjedelig jeg ikke hadde med meg kamera Men fikk du tatt noen bilder du da Thomas? Den var pen den e46 coupen da, for en kant bak ;o Tok noen bilder ja, men bildeopplasteren her er på tur virker det som så tar det imorra Lasta opp en liten snutt fra turen inn: Hehe, virkelig bra \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 må si jeg var helt i ekstase i hele går med så mye flotte bmw å se på. fikk også bilen ferdig i all hast rett før treffet med hastebestilling av diverse deler for å få den kjørbar, ble ikke mye tid til siste shiningen på den, ennå ble det jammen meg førsteplass som fineste originalbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Bildene mine ligger i den andre tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1172181 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 E28Fredrik Bare hyggelig! Syns bilen din er utrolig fet, liker senken, kanskje noe upraktisk, menmen.. ser tøft ut hvertfall Dr_S Nei, dårlig med bilder av din som vanlig hehe. Pleier å bli sånn, da jeg mener at vi kan heller ordne bilder når som helst ellers. viplash Sorry mac, samme grunn som jeg har gitt til Thomas, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 må si jeg var helt i ekstase i hele går med så mye flotte bmw å se på. fikk også bilen ferdig i all hast rett før treffet med hastebestilling av diverse deler for å få den kjørbar, ble ikke mye tid til siste shiningen på den, ennå ble det jammen meg førsteplass som fineste originalbil. Gratulere så mye Helge, vell fortjent. Blitt meget flott den bilen din nå må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 må si jeg var helt i ekstase i hele går med så mye flotte bmw å se på. fikk også bilen ferdig i all hast rett før treffet med hastebestilling av diverse deler for å få den kjørbar, ble ikke mye tid til siste shiningen på den, ennå ble det jammen meg førsteplass som fineste originalbil. Gratulere så mye Helge, vell fortjent. Blitt meget flott den bilen din nå må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå