Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg fiske ut mer effekt i en 2000 mod. 318i E46 uten og koste på mange kroner??

Noe quick fix som kan gjøres på en dag?

har allerede sports understell og dobble M potter...;)

Ønsker råere Lyd;)

Tenkte Kon filter med er det ikke en Sensor der som ikke er helt bra og droppe?

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvordan kan jeg fiske ut mer effekt i en 2000 mod. 318i E46 uten og koste på mange kroner??

det kan du ikke

Noe quick fix som kan gjøres på en dag?

Nei

Skrevet
haha.. neivel:P

;)

eneste måten å få noe trykk i en slik er å sette trykk på den :lol:

Turbo eller kompressor er tingen. Ess lager vel ikke kompressor til 318, da det ikke er noe marked for det, så turbo kit er nok veien å gå da i tilfelle...

Mye penger for lite nytte egentlig, bedre å bytte til ett bedre utgangspunkt...

Skrevet

Slik er det bare, ønsker du mer effekt kost på mange 10 000kr på turbo eller kjøp deg bil med større motor.

Regner med alle vet hva de går til om de kjøper 318, man kan ikke bare spytte inn en hundre lapp her og der så har man 20hk esktra.

Skrevet

He he.. nei, jegt vet at det ikke er mye mer og hente i en slik motor. turbo er ikke no alternativ i en motor under 2L hehe.. men man må jo presse ut det man kan av en slik motor...

Skrevet

Kjøp deg ny bil hvis du ikke er fornøyd. 320 får du til under 80K for tida...

Går helt fint å sette på konfilter :wink:

Skrevet

Hiver meg med på denne... Sitter å vurderer om jeg skal sette på kvassere cam på min e46 318i.. Må jo kunne hente litt av denne motorn sku man tru. Ingen som har gjort noe med disse motorene eller er de helt ubrukelige med tanke på litt tuning? Har en kompis som har satt turbo på og ser ut til å fungere men er litt skeptisk på det:P

Skrevet
He he.. nei, jegt vet at det ikke er mye mer og hente i en slik motor. turbo er ikke no alternativ i en motor under 2L hehe.. men man må jo presse ut det man kan av en slik motor...

Hvorfor ikke?? Dessuten er vel motoren din 1895 el 1995ccm avhengig av årsmodell..

Dumt innlegg igrunn om du "vet" så mye om hva som er bra og ikke fra før av..

Koed selger dbilas innsug til M43 motoren iallefall. Til dette følger med en ny kam. Skal gi 15-20hk...

Skrevet

Ser de selger det ja, men vanvittig dyrt for ingenting:P Sitter på ebay for å prøve å finne billig kam der med fant ingenting. Er det bare koed som selger den tro...

Skrevet

får bli kon filter også strippe av katalysatoren på meg da:P billigst og enklest.. morsommere lyd hvertfall.. selv om ikke det blir no mer trøkk

Skrevet

hehe.. har fjerna katalysatorn på min.. og bestilt meg ny bakpotte for blei ikke nå særlig fin lyd når jeg fjernet den for å si det sånn:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...