Robin L Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 er det mulig å ettermontere aut. klima med display istedet for de stygge vri-bryterene i en e38? det gjelder en 94 modell 730. det er ac i bilen, og det er elektiske spjeld. det trengs vell en regulator til vifta isåfall??
Kjennern Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Er nok litt mer jobb, må sannsynligvis bytte styremotorene til slusene å. Slik at du får lufta dit du ønsker.
Robin L Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 finnes det et ettermonterings kit til dette da?! eller må jeg plukke alt ut fra en dele bil? blir vel håpløst dyrt å kjøpe alt løst hos bmw hvertfall. en jeg kjenner som har et ekstra display sjø, derfor jeg lurer...
Kjennern Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Finnes til E46, men fant ikke noe til E38. Men har ikke søkt hele nettet enda Ring å hør med BMW forhandler. Men regn med bakoversveis på prisen. De skulla ha over 20K for å konvertere min fra manuell klima til automatisk klima.
Robin L Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 hehe, ok. da re det bare å glemme det hvertfall... takk for rådet : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå