ES Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Hei. Har levert inn bilen min på Jæger Kokstad for bytte av 4 dører pga rust. Dette er en garantisak, og de forventet at jobben kom til å ta ca 14 dager. Noen som har vært borti lignende og har noen erfaringer med leiebil? Fikk opplyst at dette ikke var vanlig, men synes det virker merkelig ettersom det er garantisak. Tenkte bare å høre om noen av dere har noen gode argumenter jeg kan slå i bordet med. Lenge å gå 14 dager uten bil. Mvh E.Skare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Si at du trenger bil i jobbsammenheng Da tror jeg de stiller seg annerledes. Jeg gjorde iallefall det.Mulig sjefen må sendeinn en bekreftelse på fax men det tar jo som kjent ikke lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 2 uker på å bytte dører? steike dreige de eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Kvapp litt når jeg fikk vite tiden ja.. Feiljusteringer, pussestriper, feil nyanse på lakk osv er ikke akseptabelt her så får håpe de bruker tiden fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 2 uker var mye uansett, de harjo nye dører klare så er jo bare å få lakka dem. Tar da ikke 2 uker å tørke 4 dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 dette burde de kunne gjøre på noen dager. men vis de har mye å gjøre tar det vel endel ekstra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Hvorfor det? man leverer bilen til en bestemt dato, da burde man klare dette raskt. Hadde skjønnt det om han leverte uten å avtale tid men. Burde jo få leiebil når det tar så lang tid. Mulig du må betale litt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 regner med at de her har tatt hensyn til at montør kan ha en bil som henger igjen, og dermed må dytte frem timen litt på neste bil, det kan være kø hos lakkerer så den blir stående en dag eller to der, så skal det monteres sammen igjen, og rengjøres. og igjen kan det være ting som forårsaker at det tar en dag ekstra, og i tillegg skal de ha litt tid "å gå på" dersom noe skulle gå til helv... synes nok to uker var i drøyeste laget ja, men hadde blitt mer skeptisk dersom de sa to-tre dager. en uke er nok rikelig nok med tid til å få bilen klar. vet du om de tar å lakker med skjermene dine? hvis ikke, så se nøye etter fargeforskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 De gangene jeg har bytta deler på rustgaranti, har dem hatt nye deler ferdig lakka og klare. Trodde det var slik BMW ville ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 14 dager hørtes drøyt ut, men er bedre å si for lang tid enn for kort. Så får du heller bli positivt overraska OT: er det snakk om en E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 De gangene jeg har bytta deler på rustgaranti, har dem hatt nye deler ferdig lakka og klare. Trodde det var slik BMW ville ha det. Det samme med meg. Bytta panser på garanti. Bilen var bare innom verkstedet for byttingen. Tokk ikke mer en 45 min tror jeg. Sikkert mye mer jobb med dører men, 14 dager var i det meste laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 E60 det er snakk om ja. Var "heldig" og fant noe på alle fire dørene etter en grundig sjekk Heller alle fire enn en. Da blir bilen bulkfri igjen også. Var kommet et par små parkeringsbulker på gamledørene, så kommer ikke til å parkere i nærheten av andre ukjente biler fremover nå, da bulker er noe som irriterer meg grønn. Blir nok lange omveier også for å slippe unna veier med ferge, hehe. Tviler på at de lakker skjermene, men kan jo være det ender opp med at de må det?! Jeg sier ihvertfall ifra om det sku være den minste feil på jobben og stiller opp med lupe og mikrometer på hentedagen. Synes det er greit at de tar seg så lang tid så lenge det er min bil de jobber med 7,5 time hver dag blir bedre enn ny da, hehe. Lov og håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... pryjq3.jpg Passerdør har vært byttet/lakket en gang tidligere med dårlig treff på farge. Krysser fingrene for at det blir bedre denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå