Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bestillte for et par uker siden (nærmer seg vel en måned snart) komplett M3 kit til E36 og betalte det med en gang, siden han skrev han ikke sendte det før jeg hadde betalt (6490,-) fikk en ny pris på 5790,- pga at jeg måtte ha en annen frontfanger, for den i kittet var ikke på lager. greit nok det tenkte jeg og håpet på å få penger tilbake som jeg skulle egentlig ha.. men fikk ikke noe selv om jeg sa ifra om det.

men dette er ikke alt, har fått front og bak fanger men ingen sideskjørt er kommet, selv om jeg har sendt mail og prøvd å få tak i han på telefon de siste 2 ukene men ingen svar på noen ting, står også på siden at det følger med alt av skruer, klips og festen til å festet alt med.. alt jeg fikk med var en bitteliten pose med noen små skiver, som jeg ikke vet jeg skal ha til..

ønsker gjerne kontakt med Stig Flem og butikken hans, for dette er for dårlig, fyren skylder meg en forklaring, et sett med sideskjørt, penger og skruer og klips.

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Siden du legger ut posten her regner jeg med at du har prøvd både telefon, mail og PM uten hell?

Slike ting er veldig uheldig.. men når sant skal sies har jeg ikke sett Prosjekt34 her inne på lenge.. Kanskje han er utilgjengelig akkurat nå?

Skrevet

Personlig så styrer jeg glatt unna STimport av den enkle grunn av at de annonserte for en E39 fanger, lovet meg tilbakemelding.

Fikk deretter unskyldninger om noe dårlige passformer og plutselig så var fangeren tatt vekk fra siden og fikk aldri noen svar etter det.

Selv om de var de billigste på i norge på M5 fanger til E39 så leverte dem aldri.

Min anbefaling går til GS, Koed og Carparts som leverte en nydelig fanger ferdig lakkert!

Skrevet

Nå har ikke jeg akkurat erfaringer med ST-Import, men når skal folk lære å holde seg unna de små private aktørene som er ute på markedet og forsvinner før man rekker å si BMW.

Nei, hold dere til GS, Koed og Bmwspesialisten etc...

Så er man sikker på hva man får og har diverse garantier osv....

Nå kan det jo hende det løser seg her og at det er noen misforståelser på gang da, så jeg er ikke ute etter å henge noen ut her og som sagt så har jeg heller ikke noen erfaringer med dette firmaet heller.

Vil man ha billige Kina produkter så er nok Ebay det greieste er min erfaring.

Skrevet
Siden du legger ut posten her regner jeg med at du har prøvd både telefon, mail og PM uten hell?

Slike ting er veldig uheldig.. men når sant skal sies har jeg ikke sett Prosjekt34 her inne på lenge.. Kanskje han er utilgjengelig akkurat nå?

For og være ærlig, så skal det ikke ha noe å si om du sender mail, pm eller ringer. Står jo at man bare kan bestille på sia. Da skal det ikke være noe om og men. Blir bare useriøst. Gått på en smell der selv jeg. Så aldri noe fanger til gamle sedanen min heller.

Anbefaler på det sterkeste og ikke bestille fra lykkejegere med firma som går konk på par år. GS kjapp levering, smooth og grei handel. Samme med koed. Ikke så kjapp levering derfra men helt ok: p

Skrevet

Bestilte m3 fangere + tåkelys fra st-import høsten 2008. Etter å ha mast på mail, fikk jeg tilslutt varene i posten. Fikk to tåkelys, 1 chrom og 1 sotet. Har aldri fått nytt tåkelys.

Gav st-import en ny sjanse senere da jeg bestilte m3 sideskjørter. Fikk en god pris av stig og han lovet meg raskere levering denne gang. Etter flere måneders venting og masing over telefon, mail, sms, pm fikk jeg sideskjørtene. Men ikke nok med det, fikk levert skjørter med feil passform uten å få det opplyst (han har laget en egen tråd her på forumet hvor han har annonsert skjørtene med feil passform, til en billigere pris...den tråden fant jeg etter jeg hadde kjøpt sideskjørtene).

Når jeg skulle montere sideskjørtene manglet halvparten av festeklipsene + limen var elendig på gummipakningen. Sendte mail og fikk lovet nye klips til skjørtene. Etter å ha ventet flere uker kjøpte jeg heller klipsene hos bavaria.

Handler ikke mer fra st-import (men har en 20% kode for de som måtte ønske det)..

Skrevet

bestilte spredere på sti-import for et par uker siden. Fikk de på 3 dager så det var ikke noe problem.. Passformen var dårlig men til 599 kr klager jeg ikke.. :)

Skrevet

Er ikke så lenge siden han skrev noe her.

Skrevet: Lør Mai 02, 2009 20:49

Personlig hadde jeg ikke handlet fra dette "firma" pga de klagene som har kommet, er ikke første klage som kommer på ST-import.

Skrevet

Høres ut som det har gått litt i surr med han ja :P Skulle få kjøpe en m3 front som skulle komme inn i januar var det vel, så ble det begynnelsen av februar, så slutten osv osv :P men har ikke betalt en krone enda så får bare bestille en annen plass

Skrevet

har handlet av st import jeg, var en fin og smerte fri handel det.

men dette var vel i september, ser ut som at mye har skjed siden det :\

Skrevet

Helt på generelt grunnlag, og ikke med spesielt hentydning til ST import vil jeg si at dette er så klassisk anno 2009 norske bil-nettbutikker. Jeg planla lenge å starte en likedan bedrift som en sidegeskjeft under skolegangen, men forsto raskt at det å drive butikk betyr å VÆRE butikk, både av og på, uansett dag i uken, uansett form. Skal man ta seg ferie må man sørge for å opplyse det til kundene sine enten gjennom statement på hjemmesiden, eller automail med kontrabeskjed.

Men det jeg ikke fatter er hvorfor de som begynner å få klager ikke gjør ALT i sin makt for å få det til å løse seg. De gangene jeg har gjort grove feil gjør jeg alt jeg kan for å rette de opp, og den eneste måten er gjennom dialog. Og hadde jeg drevet butikk og sett at folk ville ha betalt forgjeves pga av mine (firmaet sitt) feil hadde jeg glatt åpnet min egen lommebok for å ordne opp i situasjonen og skape et så godt forhold som mulig til en eventuell senere anledning.

Dette var en av grunnene til at jeg foreløpig har slått fra meg ideen om eget firma, fordi jeg innså at jeg ikke var i stand til å yte den service som jeg ønsket. Man må også huske på at kontakter er noe som ofte varer livet ut, og man burde være var på hvordan man ter seg overfor potensielle kunder med stor påvirkningskraft. Da er det ikke moro å bli stemplet som den "kødden som ikke svarer på e-post", "ikke ville returnere mine 300kr etter leverandørsvikt". Selv 300kr kan være nok til at noen av prinsippiel grunn kommer til å være arg på deg resten av livet. Og i dagens oppysningssamfunn med internett i sentrum kommer ALLTID navnet og firmanavnet ditt til å ligge tilgjengelig sammen en haug av vonde gloser om deg og ditt. Tygg litt på det.

Så 10 år senere "Se, samme tullingen har startet XXXX.no- HOLD DERE UNNA!!!"

Skrevet

Heisann

Ja det har vært noen riper i lakken for ST-Import i det siste, og jeg tar selvfølgelig på meg ansvaret for dette. Butikken har vokst til en ganske grei størrelse, og jeg har hatt problemer med å ta unna alt selv. Er litt som oddis skriver her, at det er ikke lett å være i stand til å gi den servicen som en ønsker å gi. Men for alle del, jeg ordner opp i ALLE tilfeller og det skal ikke være noe tull. Snakket med trådstarter tidligere i dag og har avtalt ordning på ting med han.

Og dere skriver "mye klager" .. vel.. jeg har ikke hatt så veldig mye klager i forhold til de fornøyde kundene jeg har da. Det blir alltid noen skjær i sjøen og ST-Import skal gjøre sitt beste for at fremtidige kunder får en god opplevelse når de handler hos oss.

Mvh Stig

daglig leder

ST-Import.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...