S.Nilsen Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Holder meg til Koed og GS så slipper mann og oppleve sånt. Har lest nok i denne tråden til og vite hvem jeg ikke skal handle hos. Lykke til ST IMPORT...
Dr_S Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Folk som forhåndsbetaler til slike småfirmaer, synes jeg egentlig kan skylde seg selv..
skrape Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Folk som forhåndsbetaler til slike småfirmaer, synes jeg egentlig kan skylde seg selv.. Jeg forhåndsbetalte ikke. Besilte som postoppkrav, men problemene dukket opp når produktet ikke var som bestilt.
Eksos Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Bare og si ifra om/når du trenger hjelp Stig, ingen problem å sette av en time eller to nå og da Vil ikke tro det er så mye som skal til for å forbedre tilbakemelding til kundene etc.. Men jeg mangler litt oversikt over hva som er på lager..
badsha Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 hei stig, er Frontlykter E-36 "Angel Eyes" sort og Xenonsett H1 6000k blitt sendt nå eller? etter din bestilling fra et annet sted?
Gjest Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 De kommer fra GS badsha som vi avtalte.. Har vel gitt deg en del på goodwill også pga. det tok litt tid med de lyktene. Vet ikke helt hva vi skal gjøre med de gamle men hadde vært greit å få de tilbake så kan jeg reklamere videre til leverandøren. Kan legge ved en sendelapp så kan du sende de tilbake til meg.
frodekrs Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 koed heller er jo ikke så forferdli raske. har venta i 6 uke på front fangeren min no å den har ikke kommt enda..
Atles Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 kjøpte selv en "grill ramme" der men har aldri kommet og får ikke kontakt eller. heldigvis betalte ikke jeg direkte. så tror nok det blir gs eller noe annet Kjøpte frontfanger til e36 der tidligere den kom fort og var fornøyd med den.
Gjest Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Ingen er perfekte, vi er bare mennesker alle sammen så da kan det jo skje feil. Jeg gjør alt fra varebestilling, tollig av varer, drift av nettsiden, service & support, fakturering, pakking, regnskap, moms ++ og det er ganske mye.. men jeg trives veldig godt med det og skal som sagt utvide staben ganske snart. Tror det skal bli bra fremover!
garyOBACK Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 ja, da ser det ut til å ordne seg for meg, sideskjørt og klipps ble sendt i fra GS til slutt isteden forresten, hvis du leser dette Stig, har du noe sporingsnummer på pakken?
Gjest Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Hei, skal sende deg det i morgen når jeg er på kontoret. La ved komplette klips-sett til både front, sideskjørt og bakfanger så da skal du være godt hjulpet:)
garyOBACK Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Hei, skal sende deg det i morgen når jeg er på kontoret. La ved komplette klips-sett til både front, sideskjørt og bakfanger så da skal du være godt hjulpet:) okey, helt topp det
Hauso Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 uten å ha bestilt noe fra ST-import, og hørt en del negativ kritikk, så skal prosjekt 34 ha ros for å være såpass åpen og ærlig, med å si det som det er, at det er mye greier for tiden. Jeg håper på dine vegne at du gjør ditt beste, og husk: En fornøyd kunde kommer igjen. En misfornøyd kunde kommer ikke tilbake, og sprer sin opplevelse til andre, noe som kan føre til at 10 potensielle kunder velger noe annet:) lykke til!
MGR Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 jeg er stortfornøyd med m3 fronten jeg bestilte ifra st-import. og syns det er kjempe bra å se en import bedrift som det har blitt mange av de siste årene, har tatt tak og forbedrer, og gjør så mye for å få blide kunder! jeg kommer nok til å bestille mer der ifra. håper ikke st blir helt som bs bildeler:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå