tusjen Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Satt på apex senkesett, men fjørene er i overspenning. noen som har noe tips?
tusjen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Nei de er i sporet når du kjører, men når du løfter den opp på bokk så er det løse. Heter overspenning mener jeg. Kanskje det er noen foringer som skal vere i mellom?
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 jeg har korte dempere, og mine er også litt løse 1 cm eller noe, men har ikke tenkt noe særlig over det...
Gjest Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 jeg har korte dempere, og mine er også litt løse 1 cm eller noe, men har ikke tenkt noe særlig over det... Fikk du senkinga godkjent med "løse" fjærer? Skal jo være litt spenn i de.
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 kom etter at jeg satt på senkeskålene og de er jo på 10mm hehe... og de er ikke godkjent, men uansett, tror ikke bt ser 10 mm ^^
Gjest Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 kom etter at jeg satt på senkeskålene og de er jo på 10mm hehe... og de er ikke godkjent, men uansett, tror ikke bt ser 10 mm ^^ Si ikke det, da jeg godkjente senking på en E30 så var kontrolløren veldig nøye på at det fjærene ikke var løse. Han nærmest hang i fjærbenet for å kjenne etter.
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 min leste bare nummeret på fjærene han, og telte om ringer og tykkelen var korrekt... så kunne jeg kjøre igjen;-)
tusjen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Ja, skal godkjenne senkesettet nå på onsdag, så begynner og bli litt stressert. Vet ikke hvor nøye de er på slikt? Men ingen som har noe mac gyver løysning?
Lars89 Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Vil tro de er ganske nøye på det. Er jo feil på PKK med løse fjører. Hvor mye senker fjørene? Ville investert i nye, kortere dempere hvis det er snakk om over 40mm
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 jeg for min del har tenkt å bestille hr etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå