Astri Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Men du kommer? Det er vel samling på hotellet på kvelden, for medlemmene selv om du ikke skal sove der.Hvor lang tid bruker du ned ca? Ja eg kommer. Rekner med å bruke en 7-8 timer kanskje litt mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Spørs hvor lenge du kjører hver gang... Kjørte vel 20 runder på våler i fjor og det skreik og kvein i alle svinger.. Allikvel kjørte jeg ikke mer enn 5 runder i slengen, og da sleit det nesten ikke dekk i det hele tatt.. Og jeg slet ut ett sett med flett nye dekk på samme helgen. Riktignok inkludert førerkurset på fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Det er felles avreise fra Haugesund fredag i 12 tiden. Fra Esso Raglamyr. Er allerede en god gjeng Møt opp den som vil. Dette blir good... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Ja det hadde vært artig med en oversikt over hvem som skal på hotell fredag? Jeg kommer dit fredag, men skal både innom Drammen og Sverige først, så kommer vel på ettermiddagen.. Deretter er det middag med dama før jeg planlegger å avslutte med å dra den feite magan min en tur i bassenget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Jeg kommer ivertfall på fredag. tipper rundt 19:00.. Mulig det da vil friste med en duggfrisk en i baren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 jeg er ikke medlem i bmwccn. men har vurdert å bli det. i fjor var det mulig å melde seg inn i porten på treffet. er det mulig i år også? og hva er prisen? Det er fullt mulig å melde seg inn ved porten. Litt usikker på om prisen er 400,- som er vanlig medlemsavgift, eller om det er noe slags "gebyr" for det ekstra arbeidet ved oppmøte, uansett er det ikke mer enn 450,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Hvis dere ser en tulling som laster ut svenskeposer av en svart E36 så er det bare meg.. Virker som om det er endel som kommer fredag.. Skal vi ha felles kjøring fra hotellet fredag morgen? Jeg kunne tenkt meg å reise sånn at vi i hvertfall kommer før Oslo og vestfold kolonna ellers blir køen LAAAANG på en støvete vei.. Rart at det ikke har kommet opp flere tåder om felleskjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg vil og dra tidlig på lørdag opp til treffet. Felleskjøring etter frokosten er ikke meg imot ivertfall. Men det er jo noe vi kan avtale i baren på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Det som er litt *kremt* er vel at dersom frokosten begynner 7, så tror jeg det er en "risk" å ta dersom oslo kolonna regner med å være på skogen klokka 0800 når porten åpnes.. Jeg husker jeg kom til våler i fjor halv åtte, og sto som bil nummer 6-7 i køen.. Så ble klokka ti over 8 (rakk akkurat vaske bilen) og da smalt det og køen var lengre bakover enn jeg kunne se.. Jeg for min del har planer om å reise fra hotellet like over 7.. Det er evig verdt det å slippe den lange køen.. Da kjøper jeg heller frokost på skogen, eventuelt tar en "smart" en på shell stasjonen på vei til skogen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Hmm, jeg har da rukket frokost de tidligere år uten noe problem. Har jo og vært en av de første på stedet, så ser ikke helt problemet. Ifjor bodde jeg riktignok ikke på hotellet, men har jo gjort det tidligere år... Mener jo at de startet frokosten tidligere enn 7 siden banekomiteen og har spist der. Eller er det jeg som roter fullstendig nå? Sendte uansett en mail til hotellet med spørsmål om frokosten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Hvordan er parkeringen utenfor hotellet? Veldig utsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Parkeringen er vel ikke noe værre/bedre enn andre Hoteller.. Frokosten var som du sa kl 07:00 desverre.. Spurte pent om det var mulig at de kunne åpne litt før, men det er vel lite trolig at de kan få til vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Ang Frokosten så kan det være aktuellt at de åpner den tidligere om vi er mange nok som faktisk vil benytte oss av dette! Er det aktuellt for mange her? De må vite et ca antall før de lover noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg er med, og jeg = 2 stk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå