Gå til innhold

BMWCCN sitt treff på Rudskogen 6-7 Juni

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spørs hvor lenge du kjører hver gang... Kjørte vel 20 runder på våler i fjor og det skreik og kvein i alle svinger.. Allikvel kjørte jeg ikke mer enn 5 runder i slengen, og da sleit det nesten ikke dekk i det hele tatt..

Og jeg slet ut ett sett med flett nye dekk på samme helgen.;)

Riktignok inkludert førerkurset på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært artig med en oversikt over hvem som skal på hotell fredag?

Jeg kommer dit fredag, men skal både innom Drammen og Sverige først, så kommer vel på ettermiddagen..

Deretter er det middag med dama før jeg planlegger å avslutte med å dra den feite magan min en tur i bassenget :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke medlem i bmwccn. men har vurdert å bli det. i fjor var det mulig å melde seg inn i porten på treffet. er det mulig i år også? og hva er prisen?

Det er fullt mulig å melde seg inn ved porten. Litt usikker på om prisen er 400,- som er vanlig medlemsavgift, eller om det er noe slags "gebyr" for det ekstra arbeidet ved oppmøte, uansett er det ikke mer enn 450,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Hvis dere ser en tulling som laster ut svenskeposer av en svart E36 så er det bare meg.. :)

Virker som om det er endel som kommer fredag.. ;) Skal vi ha felles kjøring fra hotellet fredag morgen? Jeg kunne tenkt meg å reise sånn at vi i hvertfall kommer før Oslo og vestfold kolonna ellers blir køen LAAAANG på en støvete vei..

Rart at det ikke har kommet opp flere tåder om felleskjøring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt *kremt* er vel at dersom frokosten begynner 7, så tror jeg det er en "risk" å ta dersom oslo kolonna regner med å være på skogen klokka 0800 når porten åpnes..

Jeg husker jeg kom til våler i fjor halv åtte, og sto som bil nummer 6-7 i køen.. Så ble klokka ti over 8 (rakk akkurat vaske bilen) og da smalt det og køen var lengre bakover enn jeg kunne se..

Jeg for min del har planer om å reise fra hotellet like over 7.. Det er evig verdt det å slippe den lange køen.. Da kjøper jeg heller frokost på skogen, eventuelt tar en "smart" en på shell stasjonen på vei til skogen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har da rukket frokost de tidligere år uten noe problem. Har jo og vært en av de første på stedet, så ser ikke helt problemet.:) Ifjor bodde jeg riktignok ikke på hotellet, men har jo gjort det tidligere år... Mener jo at de startet frokosten tidligere enn 7 siden banekomiteen og har spist der. Eller er det jeg som roter fullstendig nå? Sendte uansett en mail til hotellet med spørsmål om frokosten nå.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...