Kristov Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Hvordan er parkeringen utenfor hotellet? Veldig utsatt? Hvis du tenkte på fare for at noen skal kødde med bilen din eller at den blir stjælt.. Så er nok ikke den så stor, tenk deg et hotell fult med bmw entusiaster. Og noen prøver å kødder med en av bilene, da kan du fort risikere mer enn en bmw etter deg. Og er nok folk med alarmer og sånt her som løser ut så fort noen beveger seg blant bilene på natta. Vil vel allti være mennesker som er ute blant bilene eller som holler et øye. om det var noe annet du tenkte på så har jeg missforstått Det var akkurat det jeg tenkte på.
Racingdude Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Mulig jeg får lånt meg en 330d e46 fra jobben siden bilen min ikke blir klar:D Er jo bedre enn ikkeno bmw hvertfall=)
BreitBau Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Altså.. En murstein fra en passerende bil, kan jo ingen helgardere seg mot.. Men om du ikke ser sistemann ned igjen fra skogen, så bør du så rimelig trygt midt i smørja.. Tror ikke det har skjedd noe årene før..
Scampi Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Siden jeg ikke fikk bytta fanger på touringen, blir det E90en til ho mor ;P
BreitBau Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg skal ha med meg min bedre halvdel.. Noen som kunne tenkt seg en påsitter? Er ikke noen fjortiss-skrikedame altså.. (Tror jeg da)
vetu03 Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Ossen er det med vasking på rudskogen?`Er det høytrykk eller en hage slange framme?!
Racingdude Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Regner med att dere ikke kjører den i vaskemaskin så må bli ved 123 bensinstasjon da... om du kjører ut på e6 fra hotellet mot svergie og tar av i andre avkjøringa, tar til venstre i rundkjøringa så bare følger du på rett fram i neste rundkjøring så ligger det på venstre rett borte i der, bak en 123 stasjon, ligger rett ved veien, er sann selv vask:P om du fortsetter samme vei som du kjører på forbi den stasjon kommer du til ei runkjøring til så er det bare å ta til høyre så er du på vei mot rudskogen;)
Racingdude Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Omtrent ved den grønne markør greia:P http://www.gulesider.no/kart/;jsessioni ... %3Daddress
GeirAndre Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Jeg skal ha med meg min bedre halvdel..Noen som kunne tenkt seg en påsitter? Er ikke noen fjortiss-skrikedame altså.. (Tror jeg da) fin a?
hagenisse Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Haha. Kun fine damer med lav vekt (ellers går det jo så dårlig) får sitte på.
BreitBau Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Fint hotell da;-) nå skal jeg sjekke inn, også er det til sverige
ZhilleN Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Faen jeg for ikke kommi.. Bilen min står på lakkverksted.. Er det noen flere Bmwccn treff i år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå