spruddel Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Kan noen som har tatt mange bilder lage en egen samletråd for bilder fra treffet? Jeg prøvde å lage en samletråd, men p.g.a. litt dårlig tittel, så ble det bare klaging og folk ble skuffa fordi det ikke var bilder der.. Selv om jeg prøvde å gjøre det i god mening. Etter vårmønstringa på Valle Hovin, var det flere tråder med bilder. Blir vanskelig å finne frem i det. Så om noen med mange bilder kan lage en samletråd hadde det vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Kan noen som har tatt mange bilder lage en egen samletråd for bilder fra treffet? Jeg prøvde å lage en samletråd, men p.g.a. litt dårlig tittel, så ble det bare klaging og folk ble skuffa fordi det ikke var bilder der.. Selv om jeg prøvde å gjøre det i god mening. Etter vårmønstringa på Valle Hovin, var det flere tråder med bilder. Blir vanskelig å finne frem i det. Så om noen med mange bilder kan lage en samletråd hadde det vært fint En slik tråd tenker du på ? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=118747 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Ingen som fikk bilde av Breitbauen på bane da? Fikk bare 1 bilde av den. Ikke super-bilde, men det er et bilde! Slenger det opp etter at jeg har fått sovet ut litt. Rimelig sliten nå. Var forresten morro å se mange av bilene på forumet i action på våt bane Ja? Sovet ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Haha, ja, nå har jeg sovet en del Har bare 1 bilde av den, og jeg er ingen mesterfotograf. Har bare et kamera, og mine egne kunnskaper, så ingen drittkommentarer og greier. Her er et bilde av din, breitbau Er ikke mye å skryte av da (Bildet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Så bilen din først idet jeg skulle gå lenger nedover, så forta meg og knipsa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kem vant egentlig langveiskjøringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Najs Martin Foreløbig det eneste bildet jeg har sett av den på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kem vant egentlig langveiskjøringa? Den burde vel du fått.. Og jeg burde fått prisen "eneste jente med gul bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Vet ikke om han derre Robert Nilsskog eller hva han heter var der jeg? Han pleier jo ta seg en tur fra Nordland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kem vant egentlig langveiskjøringa? Den burde vel du fått.. Og jeg burde fått prisen "eneste jente med gul bil" det er vel like langt for de i stavanger, hvis de kjører nedom krsand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Najs Martin Foreløbig det eneste bildet jeg har sett av den på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kem vant egentlig langveiskjøringa? Den burde vel du fått.. Og jeg burde fått prisen "eneste jente med gul bil" hehe, enig. Var det flere jenter der med svart e34 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå