BreitBau Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Da er det på tide å dra frem denne.. Flere enn meg som har fått med seg at det er premutdeling på SØNDAG! Så det vil vel da si at utstillingen er på søndag istedet for på Lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Er ikke utstillingen bare at folk går rundt og ser på bilene som står parkert, uavhengig om de kjører eller ikke? Eller er det eget område for utstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Er ikke utstillingen bare at folk går rundt og ser på bilene som står parkert, uavhengig om de kjører eller ikke? Eller er det eget område for utstilling? utstilling er inne på området under kiosken. Det går ann å kjøre å stille ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Flere som gjør begge deler ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Jeg kommer ivertfall. Men utstilling av min med banehjul full av bremsestøv ser jeg ingen poeng i. Legge om/vaske mellom heatene er uaktuellt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Jeg kommer ivertfall. Men utstilling av min med banehjul full av bremsestøv ser jeg ingen poeng i. Legge om/vaske mellom heatene er uaktuellt... Sitat juryen fra i fjor: "Vi ser ikke på småting som bremsestøv, støv o.l. da det skal være fullt mulig å bedrive banekjøring, samtidig som man stiller ut" Det er med andre ord en litt spesiell vurdering de har på CCN.. Går utfra at det er like kriterier i år.. Blank bil er dermed bare tull.. Holder å spyle av den tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 jojo, men uansett står den med banehjul med R-dekk, de er ikke akkurat pene. Skal riktignok lakke de koksgrå i helgen, men fortsatt drar de ikke akkurat opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir///M3 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Vi blir en liten gjeng fra Grenland, blir der hele helga:) Noen som har med dekkomlegger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Tviler på det.. Det går jo ikke så mye dekk når det bare er idealkjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir///M3 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Tviler på det.. Det går jo ikke så mye dekk når det bare er idealkjøring.. Idealkjøring? Hva er det? Jaja, det må vel være lov å legge en "brei" en:) Blir det forøverig tatt rundetider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Nei, det er ikke lov å kjøre bredt. Da blir du fort vinket av. Og jo, det sliter dekk fordi, men da er det venstre forhjul. Man tar ikke rundetider. Ikke offisielt iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Er utrolig strenge på CCN-treffa. Ikke lov å ligge bredt og herje under de vanlige heatene. Men er eget herje-heat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Ikke på Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Fanken da! Skjønner ikke hvorfor de skal være så strenge på det! Er det "den harde kjernen" som sverger til rundetider, sikkerhet, ønske om seriøst image, høyere baneleie ved spinning eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir///M3 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Fanken da! Skjønner ikke hvorfor de skal være så strenge på det! Er det "den harde kjernen" som sverger til rundetider, sikkerhet, ønske om seriøst image, høyere baneleie ved spinning eller hva? Heh, da må det være ganske høy baneleie på Gatebil treffa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå