Gå til innhold

BMWCCN sitt treff på Rudskogen 6-7 Juni

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke hvorfor de skal være så strenge på det! Er det "den harde kjernen" som sverger til rundetider, sikkerhet, ønske om seriøst image, høyere baneleie ved spinning eller hva?

På Rudskogen koster det mye mer. Er jo ytterst få som virkelig drifter og ren herjing kan man gjøre på en parkeringsplass, så jeg ser egentlig ikke problemet.

Uansett har bred kjørestil ingenting å gjøre på banen samtidig med folk som kjører spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de skal være så strenge på det! Er det "den harde kjernen" som sverger til rundetider, sikkerhet, ønske om seriøst image, høyere baneleie ved spinning eller hva?

På Rudskogen koster det mye mer. Er jo ytterst få som virkelig drifter og ren herjing kan man gjøre på en parkeringsplass, så jeg ser egentlig ikke problemet.

Uansett har bred kjørestil ingenting å gjøre på banen samtidig med folk som kjører spor.

Det finnes vel en mellomting? Å drifte og å legge en "brei" en her å der blir vel ikke helt det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men det blir fortsatt uforutsigbart, så sånn kjøring bør foregå i egne heat. Jeg har sett mye rart på enkelte treff de siste årene.. :) Husker spesielt en idiot som snurret på vei ut på langstrekka og så syntes det var lurt å begynne spinne rundinger... fyren som kom bak så ingenting pga røyken og kjørte rett i ham. Jeg synes det er greit at bmwccn har reglene de har. :)

For de som bare vil herje er det vel et treff i helga... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagenisse, du som er så motstander av grisekjøring alle andre steder bortsett fra på bane, bør vel ikke oppfordre folk til å svi dekkene sine på en p-plass? :P

Jeg synes styret bør hoste opp et "herjeheat" på Rudskogen også...ikke bare på Våler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo også en faktor til, og det er at rudskogen tar høyere leie når de må gå over sanda rundt banen, og med drifte heat så blir det langt flere utforkjøringer, som fører til høyere utgifter for styret pga mer ryddejobb for rudskogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke det, når hovedformålet for treffet er å KJØRE..

Det er IKKE å se på..

Og når Hagenisse er pottesur fordi han mister 20 minutter av kjøretiden sin fordi en tulling ligger i sandfellla, så kan jeg nesten skjønne det, spesielt når man betaler 600(!) kroner for å få lov til å kjøre en hel dag..

Men da er det om å gjøre å komme på de litt mindre treffa.. Jeg skal på banekjøring 16. januar, da er vi 25 biler og vi har betalt 800 kroner for 4 timer..

Skyhøyt, men sykt morro da, og du ser jo ingen andre på banen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men unasett... trekker det 30 biler ekstra, som hver betaler 200 eller noe sånt, er det jo 6000 kroner mer inn i kassa ^^ hehe

6000kr er ingenting når det kommer til å leie rudskogen for slike ting. Drifting sliter veldig på banen, derfor krever det mer vedlikehol. Derfor er det endle dyrere å leie banen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, men i sammenheng med at det er 30 minutter herjing i en allerede oppsatt leietid, tror jeg ikke blir mye...

nissen: fordi FYLL og bil IKKE hører sammen... dette er vel grunnen til at jeg ikke gidder gatebil mer uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...