Astri Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Jada, ser ikkje på det som det største problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Nei, det er jo ingen vits;) Er jo bmw treff den helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Hehe, har jo noen slektinger i Mysen som eg sikkert kan sove hos, men det blir så langt å kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hehe, har jo noen slektinger i Mysen som eg sikkert kan sove hos, men det blir så langt å kjøre... Fra rudskogen til mysen er jo ikke mer enn 15-20min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Åssen er det å bare sove i bilen rett utenfor banen? Liksom, ved "camp1" fra Gatebil? Har ikke råd til hotell, så da får man ty til sovepose og bilen sin Og hvor mye koster det egentlig å bare være der, uten å stille ut eller kjøre? Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hvet ikke om man komme helt inn til camp 1, da det er bom litt nedi veien der... Men kan jo prøve! Hvis du parkerer utenfor, er det gratis gå inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Noen som vet om en kolonne som kjører fra Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Åssen er det å bare sove i bilen rett utenfor banen? Liksom, ved "camp1" fra Gatebil? Har ikke råd til hotell, så da får man ty til sovepose og bilen sin Og hvor mye koster det egentlig å bare være der, uten å stille ut eller kjøre? Takk. De stenger porten på kveldstid, så du får ikke sovet der inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Åssen er det å bare sove i bilen rett utenfor banen? Liksom, ved "camp1" fra Gatebil? Har ikke råd til hotell, så da får man ty til sovepose og bilen sin Og hvor mye koster det egentlig å bare være der, uten å stille ut eller kjøre? Takk. De stenger porten på kveldstid, så du får ikke sovet der inne... Akkurat det tenkte jeg meg, men om jeg parkerer bilen liksom ved der man kjører av veien for å komme seg til campen. Der er det jo en svær plass man kan stå Lurer på om jeg heller ikke gjør det, og kjører inn dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Akkurat det tenkte jeg meg, men om jeg parkerer bilen liksom ved der man kjører av veien for å komme seg til campen. Der er det jo en svær plass man kan stå Lurer på om jeg heller ikke gjør det, og kjører inn dagen etter Vet ikke om jeg skjønner hvor du mener, men om du tenker på den store parkeringsplassen på høyre side før man kommer inn i depo, den ved siden av go kart banen, så er jo denne innenfor porten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Åssen er det å bare sove i bilen rett utenfor banen? Liksom, ved "camp1" fra Gatebil? Har ikke råd til hotell, så da får man ty til sovepose og bilen sin Og hvor mye koster det egentlig å bare være der, uten å stille ut eller kjøre? Takk. De stenger porten på kveldstid, så du får ikke sovet der inne... Akkurat det tenkte jeg meg, men om jeg parkerer bilen liksom ved der man kjører av veien for å komme seg til campen. Der er det jo en svær plass man kan stå Lurer på om jeg heller ikke gjør det, og kjører inn dagen etter Parker ved fryselageret du.. Det er vel ikke noen port før etter dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Noen som vet om en kolonne som kjører fra Oslo? Jeg kommer jo til og kjøre fra Oslo, men vet ikke om det blir lørdag eller søndag, kommer an på om det blir hotell på meg eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hehe, har jo noen slektinger i Mysen som eg sikkert kan sove hos, men det blir så langt å kjøre... Mysen er rett før Rudskogen da. Hvis du vil kan jeg møte deg der så kjører vi sammen til Rudskogen? Hadde jeg ikke hatt fullt hus kunne du vært hos meg den helga.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Noen som skal kjøre nedover fra Møre og Romsdal? Regner med jeg tar av fredag rundt kl 10-12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Noen som vet om en kolonne som kjører fra Oslo? Jeg kommer jo til og kjøre fra Oslo, men vet ikke om det blir lørdag eller søndag, kommer an på om det blir hotell på meg eller ikke.. Finest vær lørdag Men du finner alltid en mulighet for å overnatte Har jo kjørt kolonne før vi, så det blir kos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå