Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva i hæl....., jeg er født og oppvokst i meråker og er der innimellom men har heldigvis ikke sett den bilen enda. ante ikke at det fantes folk med så dårlig smak oppi der!

Skrevet

Ser ikke helt poenget med og rakke ned på hvordan andre vil ha bilene sine, ser jo nye tråder som dette hver dag.

Bruk heller tiden på andre ting?!?

Skrevet
Ser ikke helt poenget med og rakke ned på hvordan andre vil ha bilene sine, ser jo nye tråder som dette hver dag.

Kritikk heter det, enten får man positiv kritikk eller så får man negativ, å folk må få lov til å si sin mening uansett om det er negativt eller positivt.

Hadde noen syntes bilen var dritstilig og postet det her, hadde du vel neppe sagt noe.

Vi lever tross alt i ett land med talerett.

Folk må gjøre akkurat som de vil med bilene sine, det gjør jeg selv, men jeg trenger ikke å like det andre folk gjør for det.

Skrevet

Jaja, men regel nr en i styling 1-0-1; Ikke bruk runde former på en kantete bil! Ser ut som stylinga hører til en celica eller noe... Det er lov å si sin mening, Hylle, og denne bilen så helt feil ut og da....

Skrevet

Kritikk heter det, enten får man positiv kritikk eller så får man negativ, å folk må få lov til å si sin mening uansett om det er negativt eller positivt.

Hadde noen syntes bilen var dritstilig og postet det her, hadde du vel neppe sagt noe.

Folk må gjøre akkurat som de vil med bilene sine, det gjør jeg selv, men jeg trenger ikke å like det andre folk gjør for det.

Så du mener at du hadde sagt til han karen om du hadde møtt han på et bmw treff eller lignende at han har en stygg bil? det tror ikke jeg.

Det er for enkelt og mobbe og slenge dritt på nettet egentlig.

Det er jo like enkelt og holde deg inni seg at den bilen var stygg enn og spre det på et forum hvor eier muligens kan lese.

Han har tydeligvis brukt mye tid og penger på bilen.

Det blir bare feil med et mobbeforum egentlig ;-)

Skrevet

Hadde kanskje ikke sagt at det var dritstyggt nei og det har jeg heller ikke sagt her, men hadde kanskje kommt til å si at den stylingen der ikke falt helt i smak hos meg.

Hva de andre her inne sier det kan ikke jeg gjøre noe med.

Men skjønner litt av poenget ditt, mobbing er ikke pent nei.

Skrevet

Så du mener at du hadde sagt til han karen om du hadde møtt han på et bmw treff eller lignende at han har en stygg bil? det tror ikke jeg.

Det er for enkelt og mobbe og slenge dritt på nettet egentlig.

Det er jo like enkelt og holde deg inni seg at den bilen var stygg enn og spre det på et forum hvor eier muligens kan lese.

Han har tydeligvis brukt mye tid og penger på bilen.

Det blir bare feil med et mobbeforum egentlig ;-)

+ 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...