morteym Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Jeg er helt sikker på at frontfanger til coupe ikke passer til sedan eller stasjonsvogn. Den er for bred. Hva får deg til å være så sikker? Hvordan det blir med modifikasjoner vet ikke jeg, men det passer ikke bolt on. Sender pm for noe annet jeg.
Ivrig86 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Jeg er helt sikker på at frontfanger til coupe ikke passer til sedan eller stasjonsvogn. Den er for bred. Hva får deg til å være så sikker? Hvordan det blir med modifikasjoner vet ikke jeg, men det passer ikke bolt on.Sender pm for noe annet jeg. Hmmm jaha:S... For bred...da vet jeg ikke gitt... Trodde kanskje det var samme jeg... Trodde ikke en coupe er no breiere enn en stasjonsvogn å sedan egentlig men... hmmm CSLfangeren jeg har på bilen min stikker litt ut på sidene :S... Men det er vell fordi den kanskje er beregnet på M3hjulbuer...
S.Arnesen Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Coupe og cab er breiere i skjermene foran, derfor passer ikke fangeren til disse modellene over på sedan og touring. Eller, det passer, men må modifiseres for å unngå at fangeren stikker på utsiden på begge sider. M3'n har enda breiere skjermer igjen, så csl fangeren din er nok beregnet på m3 ja eller bare litt ukorrekt støpeform kanskje....
Ivrig86 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Coupe og cab er breiere i skjermene foran, derfor passer ikke fangeren til disse modellene over på sedan og touring. Eller, det passer, men må modifiseres for å unngå at fangeren stikker på utsiden på begge sider.M3'n har enda breiere skjermer igjen, så csl fangeren din er nok beregnet på m3 ja eller bare litt ukorrekt støpeform kanskje.... Ok skjønner =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå