Danse Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Yes, endelig fått meg ny BMW igjen, and I like it alot Bilen eg har fått i garasja no er en -97 mod 540ia som har rullet knappe 200 og motoren maler som en vårkåt katt Bilen ellers er m-tech og en drøm å kjøre. Holder på å realisere noen drømmer med bilen som bla *komressor med veskekjølt intercooler *Justerbart senkesett *nye og større bremser *diverse små styling utvendig og innvendig Er også på jakt etter luft inntak i fram fangeren.. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i desse ?? Har sett noen M5`er som har det, men har ikke funnet ut hvor jeg kan få kjøp de.. Ser ut som at det går an å ettermontere i m-tech fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Dan? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Du må kopiere linkene inn i skrivefeltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Dan? Hehe yes it`s me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Ser ut som en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Grom bil og gromme planer! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Feit kjerre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 thanks Holder på å sanke inn priser på kompressor kit for tiden. Er ikke sikkert det blir ess, har noen andre som jeg venter på pris fra. Evt også importere Bilen gå jo egentlig godt nok som den er, men mye vil ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Grom bil, men synd den er automatgir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Pff.. drittunge... Syns bilen e rå eg Dan;) Bare fikse opp takluka så blir dinna fin.. eg fortjena en tur en dag du har tid og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Gratulerer med en flott bil. Konge med m-tech og 4 enderør i M5 stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Tøff bil det der M5 replica look, men hvorfor har du plassert M merket på feil side av baken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Herrrrlig! Den bilen har jo nesten alt. Pen farge, lekker motor og flott interiør. Det blir konge med kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Grom bil, men synd den er automatgir! Ja hadde vert litt artigere med manuell, men er bare å trakke til, så svir den gummi fordi Kassa er helt ny, så tror ikke den blir byttet ut heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå