Gå til innhold

min BMW 540ia e39 nye bilder side 3 og videoer side 5

Share

Anbefalte innlegg

Dei intakene, har du laga dei sjøl? Eller kjøpt?

Har sett bilen eit par ganga no etter du har montert dei, å sitte å lura på korleis dei hadde sett ut dersom dei hadde vore svarte innvendi?

Men flott bil, det e no berre grett :)

Kjøpte kopp holdere til båt på solheim diesel og kappet bunnen på dei. Da kan du og montere slange på dei. Skulle eg kjøpt grillen som er orginal med lufting i måtte eg ut med over 3000 kr. Da gjorde eg det sjøl for 230 kr :lol:

Går sikker fint an å lakkere dei svarte isteden for å ha dei i krom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så veldig, ehhmmm, rart ut!

hvorfor har du ikke brukt de vanlige? som går ved siden av grøfelysene...

eg har ikke mulighet for å ha det ved siden av grøftelysene. Slike griller er å få kjøpt til e39. Passer perfekt til luft kanalen til bremsene.

Er visst veldig populært i USA på M5 og 540, men vil nok tro at alle e39 har samme kjøling til bremsene som eg har på min 540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... okey... men ville prøvd å skjule det litt mer, med mindre du faktisk heller skal prøve å gjøre mer ut av det ^^ hehe

Siden bilen er oginalt levert med kromma nyrer, så skal luftinga få vere krommet og. Men ja dei er ikke bare på pynt :wink: Det skal kompressor på den og større bremser, så alt har sin hensikt. Og en ting til.. Her eg kommer fra er det så inni hæææfleta med bmw`er at det kan vere litt godt å skille seg ut og :o

Her er link til org lufting som er å få kjøpt til e39. Mine luftinntak ser noe større ut siden det er utvendig flens på mine. Ellers er hullene like. Bla nedover på sida, så ser du div biler med lufting.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Active-Autowerke-Front-Grille-for-the-BMW-M5-e39_W0QQitemZ280310935677QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item4143d5707d&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A1205%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Jo ka fan, der er jo den :) Fan har savna den bilen mangt en gang ;) Knall god bil som aaaaldri fikk meg til å rive meg i håret :P Men det der var ikke gale pris på bilen.. Faktisk ganske billig synes eg. Er alt av utstyr på den og litt til ;) Seff viss den er i god stand da. Er jo ikke alltid lett å se ut i fra bilder.. Den var godt 216 000 da eg solgte den og det begynner å bli noen år siden, så den kan ikke være så mye brukt. Må sjekke konti om eg har cash til å kjøpe den igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...