hillmar Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Joda det er greit, men virket som han var mer sikker på feilvisninga enn det. Hadde bare fått bekreftet min mistanke mot disse skiltene hvis det var et sånt han tok utgangspunkt i...
SweetBMW Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 etter det jeg har fått med meg så fungerer de som er fast monterte med følere i bakken og eller laser.. så de burde være ganske nøyaktige egnetlig..
oksen Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Kjørte på cruise control så jeg vet jeg kjørte 131. Det er de se din fart skiltene som jeg ser det viser 8 km/t for mye, hvor sikre de er vet jeg ikke.
BreitBau Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Jeg kan bare svare på målern ved nesbyen.. Den er hvertfall 100% korrekt etter gps.. Allikvel, kjip situasjon..Problemet her er vel at du ikke kan bevise det.. Eller forøvrig kan du egentlig det.. Du må vel da vise bilen til biltilsynet og la de måle reell fart ved 131 km/t.. Viss det er avvik kan det jo hende du kan gå til sak og få slått av avviket fordi du "trodde" du kjørte saktere reellt sett. Tror desverre ikke at det er noe særlig vits, men det ville jo vært en løsning..
BreitBau Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Må også bare få legge til, at dersom du legger speedometeret i 131, så er du vel mentalt innstilt på å egentlig kjøre i 131 km/t.. Man kan jo egentlig ikke tenke at "jeg ligger i 131 km/t, og da ligger jeg egentlig i 123 km/t"... Speedoen på bmwen er hvertfall korrekt når jeg passerer i 80 km/t... Så jeg kjører slik nåla viser..
morteym Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Mister ihvertfall lappen på 86 kmt i 60-sone, og 116kmt i 80-sone, da er det vel 106kmt 8 70-sone. Og 141kmt i 100-sone. Er vel ikke 100-sone i annet enn de beste motorveiklasse A i Norge uansett...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå