Gå til innhold

Hva synes dere om denne?

Eng1
 Share

Anbefalte innlegg

At du synes det ikke passer med M-styling på ikke-M biler, er noe du får ta opp med BMW.

Alle E39 mtech kom med hull i fremskjermene og fire enderør altså? :roll:

Synes ikke denne var noe fin, men det er da opp til eier. Med en såpass vanlig bil ser jeg ikke helt problemet med å gjøre med den som man selv vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen var utstilt på vårmønstringen til GS her i Trondheim i helga. Var veldig skrptisk da jeg så annonsen første gang, men bilen ser mye bedre ut live. Jeg er enig i at interiøret kunne hatt en annen farge og jeg hadde byttet ut eksosen, men eller var bilen meget gjennomført. Får man montert kompressor på en 520, vil jo bilen flytte litt på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Så denne bilen IRL dagen etter den hadde vært lakkert, fin farge når du ser den live! Han ville lakke bilen lik en bmw som var i den nye fast&furious filmen, bare på morro sa han:) Noen som har det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig, hadde sikkert vært stili på en nissan 200 ...

Bagasjelokket ser ut til å være ferdigrunna og klar for lakkering .. :P

De orange listene inni bilen mot det grå interiøret understreker bare galskapen :shock:

Ser til en ny generasjon med BMW trashere er på tur opp, de som før ødela E36 med lexus lykter og anna grufulle ebay styling :evil:

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne bilen IRL dagen etter den hadde vært lakkert, fin farge når du ser den live! Han ville lakke bilen lik en bmw som var i den nye fast&furious filmen, bare på morro sa han:) Noen som har det:P

det var det første jeg tenkte når jeg så den. dev var veldig lik 540`n i nye fast and furious. men i filmen er den vel gul?

synns ikke det er så fint å ha svart panser, tak og bagasjelokk på en bil med annen farge. det kan kunn godtas på hvit bil. men bør ikke se bra ut på hvit bil heller. holder med taket svart egentlig.

noen nevnt det var feil å si sportsseter. men det er vel riktig det. den støtta man kan justere under lårene tilsier jo at det er sportsetene. selv om de mangler den bøyelige ryggen som comfort setene har.

og eksosen ville jeg gjørt noe med. det første man ser er jo at høyre siden er fake. de er jo blankere enn da de var nye. noe som tyder på at ingen eksos finner veien bort i de høyre rørene.

inntreøret hadde feil farge ja. men ellers helt grei bil.

liten motor på en M look bil er vel ikke så ille det om man gjør det skikkelig. om man aldrig tråkker gassen i bånn vil ingen se forskjell.

min E38 er en 728 med full alpina look. er ikke lett og se den ikke er alpina med en gang. og de som gjetter på hva det er etter å ha sett litt sier stort stt 750.

ingen ser motoren. så ingen vet jo om det er en 520, 523, 525, 528 osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var ikke noe pen i det hele tatt! Jeg mener at BMW skal være litt klasse over. Eventuelt en røff og agressiv styling og holdning mtp felger, senking osv. Fargen var stygg, interiøret var stygt ( helt seriøst: Oransje lister!?!? )

Jeg er av den oppfatning at det er bedre å bruke pengene på mer motor og mer utstyr enn på styling, lakk, interiør osv. Er jo litt flaut å komme med "Fast and Furious" look, fire potter, og en bil som går som en bøtte med dritt, for så å bli parkert av en standard VW Golf med litt motor.

Men det er min mening da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg ikke hatt bilen, men kan godt inrømme at den var tøff.

Men jeg liker at biler har motor som står i stil til utseendet. Hadde jeg møtt den bilen på motorveien er det 100% sikkert at jeg hadde prøvd å erta den på meg. Jeg synes det er forbeholdt japse biler å være sauer i ulveklær.

Liker også at folk som tar bilder til salgs annonser vasker bilen før de tar bilder og faktisk tar seg bryet med å fjærne ting som olabukser i baksetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...