Gå til innhold

NSK Vårmønstring 09' bilder side 1&2

Anbefalte innlegg

Har klart å lure meg med på et bilde jeg også gitt :)

Her er alle mine bilder:

http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 25/detail/

(Er litt lat, og vil komme meg i seng ;) )

Ok da... Alle bildene mine av nye z4:

Inte dum!

IMG_1257_1920

IMG_1258_1920

IMG_1259_1920

IMG_1260_1920

IMG_1261_1920

IMG_1262_1920

IMG_1263_1920

IMG_1264_1920

IMG_1265_1920

IMG_1266_1920

IMG_1267_1920

IMG_1268_1920

IMG_1270_1920

IMG_1272_1920

IMG_1273_1920

Klikk på bildene for å komme til flickr der en kan velge å se de i forskjellig oppløsning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker samme settings på alle bilder med andre ord? Har satt opp noen kommandoer selv, men justerer nesten alltid litt (mye)på det i etterkant. Men det er vel mest pga linsa.. Med en god linse som alltid (nesten) gir skarpe bilder trengs det nok mindre justering.

Kunne tenkt meg en zoom linse og forsovit hehe, mye rart man vil ha 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker samme settings ja, men den ene settingen er en autosetting som justerer seg ut fra bildet. De andre justeringene er satt på verdier som stort sett blir bra :)

Ramme og signatur legges også på automatisk.

Bildene på høykant må jeg fikse på i etterkant, da resize og signatur blir feil i den batchjobben.

Er det bilder jeg synes har litt ekstra potensiale og jeg vil gjøre noe mer ut av gjør jeg selvfølgelig all jobb manuelt med fintunung av etterbehandlingen. Da drar en jo gjerne på litt for å skape stilige effekter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi gjør vel ca det samme da virker det som. Har ikke laget til resize enda, hadde før på gamle photoshoppen, burde gjøre det, er mer jobb å resize manuelt hehe.

Hvor kjøpte du Tamron'en? Pris? Vurderer sterkt en ny linse når feriepengene kommer.. kikket litt på Sigma også. Ellers har jo drunkendonut anbefalt en fastlinse, men det blir litt dyrt igjen for mitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...