[space] Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Fine bilder! Ser vi har noen av de samme motivene Var mye pent å se der Skal få lagt ut mine så fort jeg har mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Veldig bra bilder, ja! Det ligger noen på bmwccn.no også, blant annet i denne tråden http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=522480 Jeg synes det ble bra oppmøte med tanke på det noe usikre været. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Som du se selv, her var det mye eyecandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 I dag tidlig tror jeg jeg møtte den oransje lamborghinien der etter rv7 Håper ikke han skulle over vidda, for der var det snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Takk for rosen Skal prøve å få lagt ut resten etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Så ut som det var mye pent der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Her er da resten av bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Har klart å lure meg med på et bilde jeg også gitt Her er alle mine bilder: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 25/detail/ (Er litt lat, og vil komme meg i seng ) Ok da... Alle bildene mine av nye z4: Inte dum! Klikk på bildene for å komme til flickr der en kan velge å se de i forskjellig oppløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Fine bilder Simon! Minn meg på neste gang at jeg stjeler Tamron linsa di hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Takk for det Er utrolig fornøyd med den linsa! (Rimelig fornøyd med batchjobben jeg har laget for etterbehandling i photoshop også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Du bruker samme settings på alle bilder med andre ord? Har satt opp noen kommandoer selv, men justerer nesten alltid litt (mye)på det i etterkant. Men det er vel mest pga linsa.. Med en god linse som alltid (nesten) gir skarpe bilder trengs det nok mindre justering. Kunne tenkt meg en zoom linse og forsovit hehe, mye rart man vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Bruker samme settings ja, men den ene settingen er en autosetting som justerer seg ut fra bildet. De andre justeringene er satt på verdier som stort sett blir bra Ramme og signatur legges også på automatisk. Bildene på høykant må jeg fikse på i etterkant, da resize og signatur blir feil i den batchjobben. Er det bilder jeg synes har litt ekstra potensiale og jeg vil gjøre noe mer ut av gjør jeg selvfølgelig all jobb manuelt med fintunung av etterbehandlingen. Da drar en jo gjerne på litt for å skape stilige effekter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Ja, vi gjør vel ca det samme da virker det som. Har ikke laget til resize enda, hadde før på gamle photoshoppen, burde gjøre det, er mer jobb å resize manuelt hehe. Hvor kjøpte du Tamron'en? Pris? Vurderer sterkt en ny linse når feriepengene kommer.. kikket litt på Sigma også. Ellers har jo drunkendonut anbefalt en fastlinse, men det blir litt dyrt igjen for mitt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Er denne her jeg har: http://www.prisguide.no/product.php?productId=41657 Jeg kjøpte min på bhphotovideo i New York sist jeg var der. Da var kursen 5.5 så det var rimelig gunstig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå