Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge folk driver med ufine forretninger så synes jeg det er greit å legge ut personalia og gjerne et bilde så folk kan bli oppmerksomme og holde seg unna.

Å drive og true og oppfordre med "juling" å ta med en torpedo for å få igjen en bakluke til 1600 kr blir for dumt. Da må jeg spørre hvor man har hue hen, er man så feig at man ikke kan møte vedkommende personlig så kan du ikke skyte på deg baller i alle fall.

Tyr vedkommende til håndgemeng så er det jo overlagt hans sak og han som får smekken, men et slikt utfall tviler jeg stekt på.

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har fjernet navn, adresse og bilder.

Med de rette skritt tar "systemet" seg av slike personer.

Jeg kjenner noen som faktisk har gått gjennom retten og fått igjennom tvangssalg av huset til en tidligere sjef pga en sak som i utgangspunktet dreide seg om ikke utbetalt lønn på 2000 kroner.

Skrevet

Ja det burde vært en sak til etterfølgelse. Hvis svindleren får mulighet til å gjøre opp for seg men driter i det så er det bare å kjøre på.

En annen ting Hvis personen er mellom 18-25... hva har de av verdier når den mega fete 3 serie bilen er lånt opp til pipa og de bor fortsatt på gutterommet. 8)

Mvh

-GV-

Skrevet

som jeg har sagt før... så må jeg le `haha`av dere som overfører penger til Ukjennte folk før dere har delene [-X

ikke stol på noen hvis det har med penger å gjøre :wink:

at folk ikke kan lære :shock:

Skrevet

Jeg kjøpte to dørtrekk av denne fyren, men var feil farge på de, så jeg skulle få sende de tilbake. (dete var noe vi avtalte på forskudd) Men når jeg skulle sende de tilbake, var han plutselig på jobb i to mnd :? Snakka med han for to uker siden, og da var han på jobb en mnd til. Virke rart siden du var å kjøpte fanger av han i forige uke. Han skylder meg 1700kr!

Skrevet

jøss hvorfor kan ikke folk snakke til meg a? Har ikke sett denne tråden en gang jeg. som nevnt i første komentar her er jeg bare en latsapp :P

Den bakluken har vært holdt av å er nå pakket klar. Wagon har fått tilbake pengene sine å har sikkert solgt til 100 andre her inne som ikke klager.

Kan godt komme på døra mi den som vil send meg pm så skal dere få adresse.

Bjaa kan dere også snakke med fordi han kjenner jeg godt.

Hvis det er noe mer dere lurer på kan dere sende meg pm feige fitter!

Skrevet

synst eg har vør ganske så kjekk me deg sia du fekk penger for en evighet siden..kan godt stenge tråden men der å da føltes de ut som du hadde støkke av me både luka å pengene..du må jo ji beskjed om att du er vekke 3 måna? ka ej skal tru da?

Skrevet
synst eg har vør ganske så kjekk me deg sia du fekk penger for en evighet siden..kan godt stenge tråden men der å da føltes de ut som du hadde støkke av me både luka å pengene..du må jo ji beskjed om att du er vekke 3 måna? ka ej skal tru da?

ja var ikke mot deg egentlig. synes du har vært tolmodig men ler når folk begynner med renter å greier.

Skrevet

Jammen meg på tide, men kom til slutt.

Tok bare 1 og 1/2 mnd.

Skal man selge noe så bør man ha bedre kontroll enn dette Hansen :roll:

Sendte forøvrig 3-4 PM´er du ikke svarte på, så ikke kom å be folk om å ta kontakt med deg først hvis du ikke svarer der.

Case closed

Edit: Fikk faktisk for lite tilbake også, men var ikke så mye så får bare gå.

Skrevet
Jammen meg på tide, men kom til slutt.

Tok bare 1 og 1/2 mnd.

Skal man selge noe så bør man ha bedre kontroll enn dette Hansen :roll:

Sendte forøvrig 3-4 PM´er du ikke svarte på, så ikke kom å be folk om å ta kontakt med deg først hvis du ikke svarer der.

Case closed

Edit: Fikk faktisk for lite tilbake også, men var ikke så mye så får bare gå.

---

husket ikke om det var 550 eller 650 kan sette over en hundre lapp liksom. Først skulle du ha lyktene så skulle du ikke ha de.

Har solgt til sikkert hundre forskjellige personer å er et par klager. Tror du en butikk selger uten klager? :P

Er litt treig av meg noen ganger sorry hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...