E12_520s Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ikke bare litt dyre heller da:P 32300 for bare stoler foran er nok litt over budsjett vil jeg påstå da drar jeg heller til England ellerno hos fab direct og finner meg noen delskinn eller skinn sports stoler for litt mindre kronasjer.Får jo et komplett E39 interiør f.eks. for noen få tusen kroner der koster litt å kjøre men:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Var baksete også, men ja, man skal være seriøst entusiast for å legge ned så mye penger. Men tror nok ikke du vil ha mye problem med å finne fine stoler her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Se der ja, artig å se at noen bruker tiden sin på e12 også. Jeg har div nye karosseri og sveisedeler, orginalt og uorginalt. Si ifra om det er noe du skulle trenge. Alpina front spoiler er fortsatt å få ny forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E12_520s Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Se der ja, artig å se at noen bruker tiden sin på e12 også. Jeg har div nye karosseri og sveisedeler, orginalt og uorginalt.Si ifra om det er noe du skulle trenge. Alpina front spoiler er fortsatt å få ny forresten. Skal du ikke se bortifra at jeg gjør;) Mulig jeg blir nødt til å plage deg litt da hvis noe ikke går helt etter planen:P Oh gjør den? noen ide om hva de skal ha for den fangern nå til dags eller? Edit: Norgen min er på topp idag sliter med E28en så er litt stressa:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Glimrende prosjekt Inspirasjon? http://www.cardream.co.jp/PRODUCT/e12/b7st/b7s_08.12.4.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E12_520s Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Noen som vet hvor mye gummi jeg får plass til bak på E12en? og 17" eller 18" felger? tror kanskje 18 blir litt for stort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Det mest passende på E12 er jo skamfete BBS RS 16 tommere, men har sett dem med 8.5x17 Rondell, så det skal jo gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Ja, ikke mer enn 16" på E12... Det passer, men passer seg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E12_520s Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Njaaa kan vel være enig i at 18" kanskje ikke blir riktig men trur ikke 17" blir så ille jeg altså Skal prøve litt frem og tilbake har jo både, 16", 17" og 18" BBS, BMW etc felger i alu så kan jo se hva jeg faller for når bilen er rustfri og lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Gå for 17" selv om jeg syns 16" er perfekt 18" blir fort overkill på E12 samt at du mister mye av komforten/kjøregleden som befinner seg i en E12. En klassisk bil beregnet for smale dekk og små felger burde man holde seg litt i skinnet med når man skal oppgradere til større hjul, ikke gå for det største du får plass til det blir du å angre på hvis du blir i besittelse av bilen i noen år til fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E12_520s Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Har vært dødt her en stund nå så tenkte jeg skulle oppdatere litt:P Bil prosjektet står fortiden på stedet hvil. Holder på å rustsveise bruksbilen og få den EU godkjent, det kombinert med at jeg mangler foreløpig en plass å skru har gjort at prosjektet her får pent vente en stund. På den positive siden får jeg en masse sveisetrening på en bil som det ikke spiller noen rolle hvordan det blir seenes ut på, så jeg slipper kjøre prøv og feil på E12en:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå