Gå til innhold

Interiør til BMW - noen som trenger? Alle modeller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

E34 M5 interiøret kommer på ca 11.000,- levert på dør i Norge. *

Til E30 er det lite akkurat nå, men det dukker jo opp ting stadig vekk. Er en forhandler i tyskland som kan levere interiør på bestilling til E30, feks dette: *Kan fåes i valgfri farge*

GarageSale_1242253198_9396.jpg

GarageSale_1242253255_9451.jpg

Prisen er dog noe høy, eller - jeg syns ikke det er dyrt siden dette er dønn strøkent - 15000,- Levert på dør i Norge. *

Dette er til cabrio, komplett med dørtrekk og cablokk.

• Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mulig å få tak i 2 sportsstoler med el. justering og varme i svart skinn til E46 coupe?

Pris på det evt?

Skrevet

Er alt forskuddsbetaling her? er det noen garanti for vi får det vi betaler for?

Vil ikke kaste vekk så mange lapper, uten å få det jeg vil ^^

Skrevet
E34 M5 interiøret kommer på ca 11.000,- levert på dør i Norge. *

Til E30 er det lite akkurat nå, men det dukker jo opp ting stadig vekk. Er en forhandler i tyskland som kan levere interiør på bestilling til E30, feks dette: *Kan fåes i valgfri farge*

GarageSale_1242253198_9396.jpg

GarageSale_1242253255_9451.jpg

Prisen er dog noe høy, eller - jeg syns ikke det er dyrt siden dette er dønn strøkent - 15000,- Levert på dør i Norge. *

Dette er til cabrio, komplett med dørtrekk og cablokk.

Tar gjerne et sånt til E30 cab om du skal nedover! Her får man altså med hele interiøret? De annonsene jeg har sett fra de belager seg på at de trekker om ditt gamle interiør?

Skrevet

Skal høre med selger angående det e30 interiøret. Hvilken farge er du mest intr. i?

Skrevet

!BVCW5sgBWk~$(KGrHgoOKjMEjlLmVUyGBKQgVq(yHg~~_1.JPG

!BVCW8GwB2k~$(KGrHgoOKicEjlLmYvG8BKQgV4FtM!~~_1.JPG

!BVCW-bw!Wk~$(KGrHgoOKkQEjlLmTodMBKQgWI)kOw~~_1.JPG

!BVC(F+!!mk~$(KGrHgoOKjYEjlLmYLs0BKQgW4V7H!~~_1.JPG

Dette kommer på ca 9000,- Med litt stell så blir det veldig bra! Vanskelig å få tak i slike interiør nå!

Skrevet
Skal høre med selger angående det e30 interiøret. Hvilken farge er du mest intr. i?

Det må nesten bli blått eller sort :) Vil gjerne ha nytrekte seter, men om det er mulig å få et tilnærmet strøkent brukt er jo det alright :)

Skrevet
!BVCW5sgBWk~$(KGrHgoOKjMEjlLmVUyGBKQgVq(yHg~~_1.JPG

!BVCW8GwB2k~$(KGrHgoOKicEjlLmYvG8BKQgV4FtM!~~_1.JPG

!BVCW-bw!Wk~$(KGrHgoOKkQEjlLmTodMBKQgWI)kOw~~_1.JPG

!BVC(F+!!mk~$(KGrHgoOKjYEjlLmYLs0BKQgW4V7H!~~_1.JPG

Dette kommer på ca 9000,- Med litt stell så blir det veldig bra! Vanskelig å få tak i slike interiør nå!

Er dette til E30 320 sedan?? :) Eller er dette til han med caben, Vist det er til sedan så tar eg det;)!!!

Skrevet

Fant ikke igjen PM`en din hefner:s Hva spurte du etter?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...