Gå til innhold

Interiør til BMW - noen som trenger? Alle modeller!

Anbefalte innlegg

• Svar 386
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har formidlet noe deler til folk ja, men jeg er ikke en møbelgrossist akkurat. Jeg tar på meg frakttjenester fra Tyskland - Norge og kriteriene for at jeg skal levere deler til dere er for det første at ting må forskuddsbetales. Det har blitt veldig mye prat og lite handel her. Folk forventer at ting er gratis noe det dessverre ikke er.

Skrevet

Syns ikke prisene hørtes så gale ut.. Nå tenker jeg på det interiøret du fant til e30 cab! 15 lapper, viss det er så strøkent som du sier, så var det ikke så værst! :)

Nå er det bare å spare spare ^^

Skrevet

jeg har prøvd å få kontakt med deg prosjekt34 men hører ikke noe særlig fra deg.

Jeg er fortsatt veldig interessert i sort skinninteriør med sidepaneler og alt til e30 m3.

Kan du eventuelt ta kontakt med meg på pm eller tlf?

Har sendt deg en mail med tlf nr mitt. Men du kan få det igjen og det er 95158451.

Kim

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

lurt hvis folk leser tråden før de stiller spørsmål til selger.

Tydeligvis mange som er ute etter det samme, så les gjennom tråden, tar (5 min) også finner du mest sannsynlig svaret ditt OG du sparer selger for dobbelt arbeid.. :)

Ellers er dette ett veldig positivt prosjekt for bimmers fansen, mange sliter med å finne bra interiør innenfor landets grenser.=)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...