Mr.Silver Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Tenkte litt på det med pris ved innbytte jeg også. Men vi får se om jeg finner en jeg vil ha, har sett noen jeg likte jeg også, men ingen som har vært perfekt med tanke på utstyr. Men jeg har god tid så får heller sitte på gjerdet å vente til den rette dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Da skal bilen på verksted i morgen for montering av krok og 4,8is stusser. Har tatt sin tid da noen av delene har stått i rest i tyskland. Spent på hvordan det blir med is-stussene...men det får ikke jeg se før om 9 dager da jeg er offshore nå. Kanskje RoaldJ som jobber der kan ta ett bilde og legge ut? ROALD.....!!!..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hahah skal fikse bilder vet du eller skal jeg sette deg på pinebenken å vente til den 8 men å legge dem ut montro? muhaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Da var 4.8 is endestusser kommet på plass: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Dette ble jo gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 aah.. stussene ble sveies på nede på karross avdelingen, så fikk ikke med meg at den var ferdig før den var levert men ble veldig gromt dette må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 syns hengerfeste så penest ut eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Dette ble jo gromt Litt lyst på X5 jeg også nå ja gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Hvem har ikke det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwMaster Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Hvem har ikke det!! x2:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Da har jeg endelig fått på H&R 25mm spacere bak. Er fornøyd med bilen bak nå med dekka lengre ut og eksos-endestusser på. Litt mere "beast" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raevhe Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Kommer seg virkelig med spacere! Hvor kjøpte du disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Kommer seg virkelig med spacere! Hvor kjøpte du disse? Hjalp på det ja. Jeg bestilte disse gjennom en lokal dekkforhandler her i Haugesund. Tror han igjen får disse fra Powerzone... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Hehe, så ikke hvem som hilste med det samme, men skjønte jo at det var deg, så jeg hilste tilbake, men vet ikke om du så det før jeg var passert. Ruva godt på vegen den bilen din ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Kommer seg virkelig med spacere! Hvor kjøpte du disse? Hjalp på det ja. Jeg bestilte disse gjennom en lokal dekkforhandler her i Haugesund. Tror han igjen får disse fra Powerzone... Det ser en del bedre ut med spacere ja.. Kan jeg spørre hva det kostet for et par med 25mm H&R spacere.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå