Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min E61 ble solgt for noen uker siden, og i forrige uke var jeg og handlet meg en X5 E53. Meget fornøyd så langt. Har i dag brukt hele dagen i garasjen med lakkrens og polering. Her er resultatet:

psq2m61cjnr1fczo2xar.jpg

228dpw1wtndky76pf607.jpg

xtr5uat2e5mp59z58324.jpg

suuyaii1pylknpz0mj8q.jpg

jyn08sk6fbz5dc29ubd7.jpg

rdv9hr6fpoiam5hskne3.jpg

z2scn04no5njofv5vrm0.jpg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vakkert! Gratulerer! :o

Hva slags motoralternativ ble det?

Ser det på fargen at det er en 3 liters diesel :P

Neida, tok meg den frihet å sjekke når den skal på EU.

Skrevet

Takker! Fornøyd med fargekombinasjonene ja. Motoren er en 3.0 diesel 218hk/500nm. kombinert med en flott 6 trinns steptronickasse som gir den tunge bilen brukbart med kraft. Bilen imponerte på hjemturen over haukelifjell.

Det er tross alt 2,2 tonn bil, men imponerende veiholdning (sportsunderstell) og plenty krefter til forbikjøringer.

Eneste minus nå er at jeg og kona krangler om hvem som skal kjøre, X5 har alltid vært drømmebilen hennes. Det som utløste at jeg fikk lyst på firehjulstrekk (X5) var da vi var på fjellet i vinter med vår E61 og ble forbikjørt av en Caravelle!!! :evil: Prøvde alt jeg kunne, men antispinnen blinket febrilsk...gjett om kona mobba. Samt at jeg har båt på henger som er tung og trekke opp fra sjøen og 1,5km med kjerrevei ut til hytta.

Så X5 er midt i blinken.

Skrevet

Nydelig X5. Den sto lenge til salgs før den ble solgt den E61`en din. Fikk du god pris for den? Og når kan vi forvente å se denne på store hjul?

Skrevet

Gratulerer så mye med firehjulstrekker. :wink:

Så jo veldig fin ut.

Har du noen planer for denne eller?

Skrevet
Det var blanke bilen :D Men den skulle kanskje vært lakkert helt ned og fått 20"?

Jeg vil ikke lakkere helt ned...skulle jeg gjort noe måtte det vært lakkert del nede fra 4,8is. Har her ett bilde fra en 4,8is som jeg prøvekjørte.

Rå bil men fornuften seiret til slutt. Eksos er bestilt lik den på bildet, original 4,8is. Tror jeg slår meg til ro med 19" for komforten og bruksvennligheten sin skyld. Originale felgene jeg har er 9 og 10 X 19"

med 255 og 285.

by0fyoahnucif5pe8wyv.jpg

Nydelig X5. Den sto lenge til salgs før den ble solgt den E61`en din. Fikk du god pris for den? Og når kan vi forvente å se denne på store hjul?

Stod en stund ja...bare mange "skambud". Hadde egentligt bestemt meg for og beholde bilen da det kom en og ville betale en "fornuftig" pris.

Vil ikke oppgi pris i tilfelle kjøper skulle komme på forum og kanskje ikke liker det at alle vet hva han har betalt.

Gratulerer så mye med firehjulstrekker. :wink:

Så jo veldig fin ut.

Har du noen planer for denne eller?

Takker E.H.D....har ikke store planer nei, kun 4,8is eksos og velourmatter foreløpig som er bestilt.

Skrevet

Se her ja, gratulerer så mye med herlig bil. Ang lakkering helt ned er jeg forøvrig helt enig med deg. Dersom det er noe du skal lakkere er det 4,8iS styling og ikke noe annet. Felgene er kledelige til bilen, men noen 20" hadde virkelig gjort seg.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...