Gå til innhold

'05 E46 320cd M-tech II Stratusgrau *Solgt, kan stenges*

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endelig kom en dag med opplett vær lenger enn en halvtime.. Fikk vasket bilen og tatt et par bilder etter at jeg fikk montert carbondiffuseren. Helvete så stiv den diffuseren var! Sykt vanskelig å få montert..

DSC_1257redigert.jpg

DSC_1258redigert.jpg

DSC_1260redigert.jpg

DSC_1264redigert.jpg

DSC_1267redigert.jpg

DSC_1261redigert.jpg

Mangler bare en bakpotte i rustfritt stål med doble enderør, kommer om ikke så lenge..

DSC_1252redigert.jpg

DSC_1254redigert.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom en dag med opplett vær lenger enn en halvtime.. Fikk vasket bilen og tatt et par bilder etter at jeg fikk montert carbondiffuseren. Helvete så stiv den diffuseren var! Sykt vanskelig å få montert..

DSC_1257redigert.jpg

DSC_1258redigert.jpg

DSC_1260redigert.jpg

DSC_1264redigert.jpg

DSC_1267redigert.jpg

DSC_1261redigert.jpg

Mangler bare en bakpotte i rustfritt stål med doble enderør, kommer om ikke så lenge..

DSC_1252redigert.jpg

DSC_1254redigert.jpg

Din bil er så utrolig pen med denne fargen, må bare gjenta det.. Og nå får jeg veldig lyst på carbon selv, og sånn type splitter også.. ikke den som er heldekkende!

Dette er mye penere uten at jeg må gå for CSL front !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omnislash: Carbon er fint så lenge man fullfører "temaet", og ikke bare bytter en ting til carbon for eks :) Splitterene er tøffe, men kostet 5000kr med rabatter hos GS, så det er en dyr invistering :P

Gorg: Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omnislash: Carbon er fint så lenge man fullfører "temaet", og ikke bare bytter en ting til carbon for eks :) Splitterene er tøffe, men kostet 5000kr med rabatter hos GS, så det er en dyr invistering :P

Ja, det blir enten eller!

Men.. 5000 ? for 2 splittere? åssen i h"!GAga3 går det an ? det er jo mer enn ekte carbon diffuser bak jo.. den koster jo rundt 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. 5000 ? for 2 splittere? åssen i h"!GAga3 går det an ? det er jo mer enn ekte carbon diffuser bak jo.. den koster jo rundt 2000

Jepp, syke priser.. Og nei, det er kopi diffuser du får til 2000kr.. Den originale koster 6312kr på GS :lol: Og tror det bare er et deksel utenpå den originale plastdiffuseren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, syke priser.. Og nei, det er kopi diffuser du får til 2000kr.. Den originale koster 6312kr på GS :lol: Og tror det bare er et deksel utenpå den originale plastdiffuseren..

Kan du linke meg til de originale delene? merkelig at det er så sykt dyrt, når et helt carbonpanser koster 7500..

Fant ikke noe av det ekte carbon greiene på GS lenger.. har jo funnet det før.. men mener at det ikke kostet mer enn 4000 for den diffusern da jeg sjekket sist.. (ikke 2000 som jeg sa istad btw)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den uroiginale diffuseren på GS for 1850kr med BMWCCN rabatt ;)

Her ser du "Carbon Fibre Package" http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=95&hl=2

der har du delenr til de ulike delene, så kan du sjekke på GS :)

Edit: Og den eneste grunnen til at det er så dyrt, er at det er stemplet BMW på baksiden. Er slik med originaldeler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare råere og råere den bilen din Frode.

En av de fineste på bimmers, alt er jo bare riktig på den bilen din ;)

Din og E.H.D. sin må jo være de flotteste her inne av 3serien fra nyere tid.

Utseendemessig, ingen tvil. Det er vel ca 5 veldig pene E46 her inne.

Jeg føler det blir feil å ta med de som har biler som har gått 200000km + :P

Jeg kunne fort fått en veldig tøff bil om jeg hadde kjøpt noe annet enn min som hadde gått 66.000km på 7 år.

Eneste jeg synes er litt trist er at Frode sin er Diesel, ellers en det.. så er interiør, eksteriør og farge helt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg synes er litt trist er at Frode sin er Diesel, ellers en det.. så er interiør, eksteriør og farge helt perfekt!

Janei, samme det om man har 328 når de rette mods ikke blir gjort utseende messig. JEg er den typen som prioriterer utseende framfor motoren. Skal jo ikke være en 316 da men så lenge det er over 150hk er det jo greit. SKal kjøpe meg disel selv en dag for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janei, samme det om man har 328 når de rette mods ikke blir gjort utseende messig. JEg er den typen som prioriterer utseende framfor motoren. Skal jo ikke være en 316 da men så lenge det er over 150hk er det jo greit. SKal kjøpe meg disel selv en dag for å si det sånn.

Det er jo en smakssak, jeg foretrekker både utseende og motor.. Men jeg har jo et godt utgangspunkt med en 2,5 liters bensinmotor som har gått veldig lite.. men der igjen, så er farge (Frode's) også et viktig utgangspunkt.. og videre interiøret.. som er unikt.. skulle ønske jeg hadde en individual clubsport.. vet ikke om det finnes engang! :P

Men det hadde vært rått.

Men det er vel generelt få titanium silver clubsport med SMG i Norge... har bare sett min egen.

Men hadde gitt mye for å ha fargen til Frode.

Jeg vurderte selv Diesel en stund, fordi det var mange tøffe E46 med "feil" motor.. men jeg vet 330D går noe vanvittig ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den uroiginale diffuseren på GS for 1850kr med BMWCCN rabatt ;)

Her ser du "Carbon Fibre Package" http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=95&hl=2

der har du delenr til de ulike delene, så kan du sjekke på GS :)

Edit: Og den eneste grunnen til at det er så dyrt, er at det er stemplet BMW på baksiden. Er slik med originaldeler

Takker! Fant delene da, men hvorfor i all verden kan man ikke lett bare klikke seg frem til dette i menyen på nettbutikken på GSbildeler ?

Når jeg prøver det eller søker på carbon så finner jeg så og si nada...

fant også carbon splittere; DTME46/7-0104

Carbon splitter E-46 M3 (CSL)

Pris 1.237,50 kr.

Men det passer vel ikke på M-tech spoilern.. men rart jeg ikke finner dette ved søk.. er jo de selv som taper på det, om jeg ikke finner det ved vanlige vandring i "katalogen" deres på nettbutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sladjan: Takker for den! Kjekt å høre at du liker den :)

Omnislash: Ang. diesel var jeg skeptisk selv. Men min 320d går bedre enn en 320i for å si det sånn. Var tilfeldig for meg at det ble diesel egentlig, men resten av bilen var perfekt så da brydde jeg meg ikke om dieselen. Dessuten hadde det vert kjedelig om det kun hadde vert 325, 330 osv som hadde blitt gjort noe med.. Dessuten var forrige bilen en 328, så hadde kjørt litt ifra meg og ville ha en billigere bil å kjøre..

Når det gjelder GS er jeg helt enig, slitsomt å finne ting der og det er skjelden mye info om delene. Mye av grunnen til at jeg ringer GS når jeg skal ha deler.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...