Frode D Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Har svart deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Har svart deg Så det nå gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Da har jeg snakket med Svendsen eksos og skal innom de imorgen for å få på et rustfritt eksosanlegg Blir bra med doble enderør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 krever video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Du får kjøpt carbon-deksler som du trer utenpå på originale M3-speil. Det kan jo være en mulighet? Jeg har prøvd noen slike karbon-deksler til å tre utenpå E36 speil.. Det var iallefall noe dritt fra ende til annen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 krever video Video skal bli, men tror ikke det blir særlig mye lyd. Er Iallefall ikke det som er målet. Vil egentlig bare ha andre enderør Du får kjøpt carbon-deksler som du trer utenpå på originale M3-speil. Det kan jo være en mulighet? Jeg har prøvd noen slike karbon-deksler til å tre utenpå E36 speil.. Det var iallefall noe dritt fra ende til annen.. Okei, da blir det ikke et alternativ! Men tror de speilene Lars89 fant er veldig aktuelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Du vet vel ikke hva svendsen tar for å bygge komplett eksos? Meget pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 http://www.bilens-eksosanlegg.no/ Disse tar hvertfall rundt 2500kr for doble til 320cd da jeg forhørte meg for et par uker siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Da har jeg snakket med Svendsen eksos og skal innom de imorgen for å få på et rustfritt eksosanlegg Blir bra med doble enderør! Bra! Dette kommer veldig godt med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Du vet vel ikke hva svendsen tar for å bygge komplett eksos? Meget pen bil forresten Aner ikke.. Takk http://www.bilens-eksosanlegg.no/Disse tar hvertfall rundt 2500kr for doble til 320cd da jeg forhørte meg for et par uker siden... Det var litt billigere ja, men ser ikke ut til at de har avdeling her i Bergen.. Bra! Dette kommer veldig godt med! Ja, det ble litt tomt der bak nå gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Da var jeg kommet hjem fra Svendsen Eksos og er meget fornøyd. Ikke noe særlig mer lyd, bare litt turbolyd. Enderørene er 2x70mm. Tok bare noen kjappe bilder så kvaliteten er deretter.. Legg merke til at rørene følger formen på fangeren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Da var jeg kommet hjem fra Svendsen Eksos og er meget fornøyd. Ikke noe særlig mer lyd, bare litt turbolyd. Enderørene er 2x70mm.Tok bare noen kjappe bilder så kvaliteten er deretter.. Legg merke til at rørene følger formen på fangeren: Gratulerer.. Lekkert er det allikevel ! dette gjorde seg jo virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Meget pent med doble rør. Den lille detaljen der rørene følger fangeren var ganske snasen. Jeg synes det er sånne småting som gjør mye av helheten på en ellers flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Gratulerer.. Lekkert er det allikevel ! dette gjorde seg jo virkelig! Takker Meget pent med doble rør. Den lille detaljen der rørene følger fangeren var ganske snasen. Jeg synes det er sånne småting som gjør mye av helheten på en ellers flott bil. Takk.. Helt enig! Det er ofte detaljene som avgjør den store helheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 blei knallbra!! Får jeg spørre hvor mye svendsen tok for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg