spruddel Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Ble utrolig bra med ny eksos. Litt lyst på det selv, hvor mye kom det på? Er det hele eksosen som er byttet, eller bare endepotta? Digger hele bilen din. Så gjennomført og pen. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Er kanskje ingen vits å komentere, for du har hørt mange ganger hva jeg syns om bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Tusen takk alle sammen Er kun bakpotta jeg har bytta. Betalte 4700kr, men da monterte de den. Vet det er dyrt, men fant ikke så mange andre alternativ når jeg ikke vil ha særlig mere lyd. Pluss at jeg ringte igår, og de kunne montere idag. Tror jeg skal prøve meg på et K&N innsatsfilter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Ble veldig flott og en flott og gjennført bil du har blir bra med speila du er på jakt etter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Ble bra med potta Jeg drømmer om supersprint bakpotte, men det må bli når jeg er ferdig med å studere Har fått senket min og nå da Ble fint kjørbar som du sa ja, men såpass lav at jeg må bruke org jekken bak for å heve bilen nok til å få garasjejekken min under kanalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Takk takk Hadde lyst på Supersprint jeg også, men ble ikke det denne gangen gitt.. Det må jeg også. Hehe, men skal kjøpe meg en jekk som er litt lavere. Den jeg har er relativt høy, når den er i bunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 racingjekk er å anbefale selv om jeg faktisk ikke får den under min, men den er vel 7-8cm når den er lav, så funker nok bra til din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Ja din er jo senka en god del mer enn min sp regner med det går bra med en slik jekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Lett blant de peneste E46 her inne! Det eeeeneste jeg ikke liker ved denne bilen er ae-ringene.. Det var kult for 5 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Takk for det Syns ringene er stilig jeg, så de blir der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Takk for det Syns ringene er stilig jeg, så de blir der.. Enig der Kler bilen din mer enn de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Meget lekkert! Hjalp veldig dette detaljene er viktigst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Kjekt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Ble helt konge, kan jeg spørre hva slags splittere du har foran fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Det er originale BMW carbon splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg