j0lle Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Nydelig bil... Hvilken senk har du på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 k-sport justerbart både høgd å hardheit.. Det blei montert i sommer, skulle ha vært oppjustert litt nå fordi det har seget litt.. Bilen står til vinterlagring så har ikkje hatt muligheit til å kjøre no da eg ikkje har vinterdekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 j0lle: viss det var min bil du tenkte på så er det H&R 35/10 senkefjærer med m-tech dempere saevik: sender deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Beklager om spørsmålet om senk vart meint til frode.. Venter på pm Frode;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Meget strøken bil! Ka pris tenker du deg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 tøff bil med riktig motor, jo mer senk jo bedre er det en regel i lovboka som sier;) syns den tok seg veldig bra ut med både lm og csl, go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Meget strøken bil! Ka pris tenker du deg da ? Takker! Prisklasse 300.000,- tøff bil med riktig motor, jo mer senk jo bedre er det en regel i lovboka som sier;) syns den tok seg veldig bra ut med både lm og csl, go for it! Takker, tror ikke jeg senker mer. Men CSL felgene kommer på til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Gi meg nummeret til ny eier da! Må ha den når jeg begynner å hanke inn penger igjen! Planer om ny bil nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Haha, godt du liker bilen Har ikke sett meg ut noen bil enda, men har noen krav: - Bensinmotor - Rekkesekser - Manuell gir (!) - Helst over 200hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 M3 da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Lukter litt 330ci Clubsport av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Er mange alternativer. M3 blant annet, men det er litt kjipt å gå tilbake til E36 også. 330ci er et meget godt alternativ, men er veldig få til salgs.. E46 M3 blir for mye for lommeboken vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 hvorfor vil du selge denne perlen av en E46??? den hadde jeg beholdt en god stund til i allefall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Fordi jeg ikke blir komfortabel med automatgiren og gått lei diesellyden.. Har lyst på rekkesekser igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Fordi jeg ikke blir komfortabel med automatgiren og gått lei diesellyden.. Har lyst på rekkesekser igjen.. automaten skjønner jeg, men diesel lyden er ikke så gæren den:p jeg er veldig komfortabel med lyden i allefall. men det er jo selvfølgelig opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg