Gå til innhold

'05 E46 320cd M-tech II Stratusgrau *Solgt, kan stenges*

Share

Anbefalte innlegg

Er-an er kjempe flinke. Han fyren kan sine saker. Kosta meg 1375 så prisen er fin den også.

Men kan jo hende du ikke kan justere mer pga. at du ikke har stagene bak? Nå vet jeg ikke hvordan justeringsmuligheter er på e46, men ville sett litt på de papirene du fikk fra hjulstillingen og tatt en prat med bmw hvorfor det fortsatt sliter dekk. For viss det ikke går an å justere bedre må du kjøpe camber justerbarestag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Knust bunnpanne osv... :(

Sinnsykt kjipt når det dukker opp en firkantet brostein/beleggningstein midt på motorveien.. Vil ønske han/henne som ikke sikret lasten sin godt nok, en god vei til helvete......! Om du har kjørt stein/beleggningstein fra blomsterdalen/kokstad mot sandsli/bergen/sørover tirsdag 4. mai så ønsker jeg deg å enten betale meg fulle reparasjonskostnader eller rett og slett forsvinne fra denne jord! Det finnes ingen verre måte å komme hjem etter to uker på jobb på..........

For å si det enkelt: Bilen foran var høy nok til å passere, og så kom jeg bak (med god avstand) i 70 km/t (70 sone), uten sjans til å tenke noe særlig over om det var en avis eller en stein før: BANG! Så skranglet/rullet steinen rett under bilen og jeg følte at noe uvirkelig hadde skjedd.. Fæle bilder kommer imorgen.......

Heldigvis fikk jeg stoppet bilen før den den gikk tom for olje/før oljelyset evt kom på.. Kjørte 200m før jeg stoppet bilen. Resten av oljen rant ut..

Spørs om jeg ikke tar neste service og prøver å selge bilen.

Kjipt på en måte, siden den har vert den beste og mest pålitelige bilen jeg har hatt. Aldri hatt noen som helst feil med den, forutenom denne jævla steinen. Men det er dyrt å ha hus og skikkelig bil!

Interessert i bilen ? Send meg PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten klarte seg, så steinen må være akkurat høy nok til å ta opp i bunnpannen. Og så rullet den og et hjørne knuste bunnpannen...

Her er bildene...

xbqlm0fjk4stfy5276w8.jpg

ujh15m2sgf0xak1jpdt7.jpg

cfe7f1ojga1lb3zefjx3.jpg

b92ux607fqemhu5y2zof.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde noe lignende med meg i helga med konebilen. Fikk stoppet bilen, men da jeg stanset bilen så stoppet motoren av seg selv. Håper det bare er bunnpanna, men man vet jo aldri. Jeg tømte bilen for mer olje før jeg stanset ihvertfall. Hvis det er mer enn bunnpanna som er ødelagt hvordan er det med kaskodekning på dette? Lest litt på forsikringsvilkårene og der står det at "plutselig ytre påvirkninger" dekkes. Skulle jo tro at dette går under dette punktet. Eller? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldig jævel du :o

Ikke noe kjipt det der... og så i området hvor jeg har vokst opp.

mulig å kjøre det på forsikring da?

blir med bonustap ettersom at det er "din feil" som kjører på gjenstander i bilveien (sett fra firkantete forsikringsselskapsøyne).

Hvor har du kjøpt hus forresten? på et mer sivilisert sted som Os? ;)

Du må vente med å selge bilen en stund til... eller ihvertfall gi meg nummeret til en eventuell ny eier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aæww... den der suger... hardt.. men akkurat det trenger jeg vel ikke å fortelle deg akkurat nå.

Har selv fått ting under bilen(og nesten igjennom frontvinduet) som ansvarsløse medtrafikanter ikke har hatt vett nok til å sikre skikkelig, og det mer enn en gang. Kjenner til frustrasjonen!!

Får håpe det ordner seg på sett og vis, motoren holdt vel på en del av oljen før du bremset ned og stoppet den og. Ordner seg nok, men fy søren så kjedelig start på fri... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...