Gå til innhold

'05 E46 320cd M-tech II Stratusgrau *Solgt, kan stenges*

Share

Anbefalte innlegg

Takk :) Det er vel ganske likt ditt tror jeg, men mitt er kanskje litt mørkere?

Skal du på treff nå den 31. Mai? Regner med jeg kommer hjem i neste uke en gang så tenkte å ta turen med bilen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det! Er jo meldt så fint vær de neste dagene så skal ta en photoshoot med de nye felgene og carbondelene.. Satser på treffet på søndag blir konge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Er jo meldt så fint vær de neste dagene så skal ta en photoshoot med de nye felgene og carbondelene.. Satser på treffet på søndag blir konge :)

Blir bra det.

Været blir nok bra fra i morgen av så satser på en shoot på lørdagen.... den blir vel 3 E36'er. min, henrik, stian og marius... stian er sv90 på forumet med den estorilblåe og marius er han med M-tech touringen.

Bare å være med. vet om noen fine lokasjoner i området.

Likte godt planene du har for bilen. er en bil jeg regner med du kommer til å ha en stund.

Tipset er å bruke god tid når du styler bilen... da går du aldri lei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra det.

Været blir nok bra fra i morgen av så satser på en shoot på lørdagen.... den blir vel 3 E36'er. min, henrik, stian og marius... stian er sv90 på forumet med den estorilblåe og marius er han med M-tech touringen.

Bare å være med. vet om noen fine lokasjoner i området.

Likte godt planene du har for bilen. er en bil jeg regner med du kommer til å ha en stund.

Tipset er å bruke god tid når du styler bilen... da går du aldri lei :)

Spørs om jeg får tid å være med på lørdagen egentlig. Men kanskje! Blir litt "feil" med en E46 også når dere er 4 stk E36 også.. Eller var den fjerde touringen E46?

Har sett mye de siste dagene etter hva jeg skal ha, så den listen som står på førstesiden nå er den som er hva jeg vil ha.. :) M-Tech 2 er jo superpent i utgangspunktet så skal ikke mye til å piffe litt ekstra!

Blir tatt over sikt også siden det blir en guttetur til Magaluf i juli der mye penger går med.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg får tid å være med på lørdagen egentlig. Men kanskje! Blir litt "feil" med en E46 også når dere er 4 stk E36 også.. Eller var den fjerde touringen E46?

Blir mye "enkelt" bilder da. ikke snakk om tradisjonell stille-opp-på-rad-bilder. Så ikke tenk på den.

Ryker fort unna penger når man reiser sørover ja.... men sånn det skal være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ja den er litt spesiell ;)

Ellers så skulle jeg inn på BilExtra idag å kjøpe chrome blinklyspærer, men det hadde de ikke så endte heller opp med dette. Farlig med slike butikker!!:

DSC_0986.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fant en rustboble oppe på venstre bakskjerm for litt siden så bilen blir levert inn på mandagen for å få fjernet den.

Ellers stusser jeg på om jeg skal kjøpe CCFL angel eyes, carbondeler eller Blaupunkt PNP forsterker til bilen i nærmeste fremtid.. Har bare råd til en av delene med det første så kalrer ikke bestemme meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...