Frode D Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Har fått litt ting til bilen, som LED interiør-, bagasjerom- og skiltbelysning, angel eyes og chromepærer. Litt skuffa over umnitza da det står at det ikke er LED, men det er det jeg får. Samt at de har sendt feil chromepærer håper ringene virker iallefall.. Venter fortsatt på senkefjærer og litt varer fra Scandicshine Ellers var jeg ute å tok litt bilder idag, så legger ut litt uredigerte bilder. Om noen føler for å redigere de eller gjøre de bedre blir jeg glad for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Jeg tror jeg hadde irritert meg grønn over ZZ i regnr.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 nydelig nydelig! rett farge og flotte felger! Clean og riktig!1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Jeg tror jeg hadde irritert meg grønn over ZZ i regnr.... Hvorfor? nydelig nydelig! rett farge og flotte felger! Clean og riktig!1! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Råtass til bil da Liker felgene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Takker Fikk en til pakke idag, fra koed. Inneholdt H&R 35/10 senkefjærer og felgbørster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 bærre lækkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Fikk på senkefjørene idag og er fornøyd med resultatet. Ble ikke veldig lav men litt lavere enn den var. Har også bestilt time til 4-hjulskontroll + godkjenning hos Statens Vegvesen. Fikk også en pakke fra scandicshine idag med følgende ting: . Swissvax Leather car kit - Swissvax Car Bath - CG Miracle Dryer Også kom xenon til grøftelys idag, så blir montering av det pluss ringene når jeg kommer hjem fra Magaluf i begynnelsen av august.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Shit. Denne bilen har blitt BRA! Synes høyden var fin jeg. Bare slitsomt med for lav bil. 9/10p! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Prøvde meg på en liten redigering... Fra Til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Shit. Denne bilen har blitt BRA!Synes høyden var fin jeg. Bare slitsomt med for lav bil. 9/10p! Kjekt å høre! Takk! Ad|oS: Det bildet ble bra! Mye mer liv i ditt bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Senken ble knall Bilen fikk et helt annet stuk og den er jo rett og slett lekker med CSL felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Takker! Er veldig fornøyd med senken, men ser at jeg må space ut hjulene med 10mm både foran og bak for å få det perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Bilen har blitt veldig bra nå. Senken gjorde veldig mye og ser helt perfekt ut Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Takker Ja blir bra med Angel Eyes.. Skal lakke bakgrunnene sort også, så regner med det vil kle fronten bedre.. En photoshop av svarte bakgrunner, tona blinklys og angel eyes: hmmm... min PS eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg