Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått litt ting til bilen, som LED interiør-, bagasjerom- og skiltbelysning, angel eyes og chromepærer. Litt skuffa over umnitza da det står at det ikke er LED, men det er det jeg får. Samt at de har sendt feil chromepærer :roll: håper ringene virker iallefall.. Venter fortsatt på senkefjærer og litt varer fra Scandicshine :)

Ellers var jeg ute å tok litt bilder idag, så legger ut litt uredigerte bilder. Om noen føler for å redigere de eller gjøre de bedre blir jeg glad for det :)

DSC_1014.jpg

DSC_1019.jpg

DSC_1023.jpg

DSC_1042.jpg

DSC_1045.jpg

DSC_1048.jpg

DSC_1051.jpg

DSC_1057.jpg

DSC_1063.jpg

DSC_1069.jpg

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg tror jeg hadde irritert meg grønn over ZZ i regnr.... ;)

Hvorfor? :roll:

nydelig nydelig! rett farge og flotte felger! Clean og riktig!1!

Tusen takk :D

Skrevet

Takker :)

Fikk en til pakke idag, fra koed. Inneholdt H&R 35/10 senkefjærer og felgbørster..

DSC_1073.jpg

Skrevet

Fikk på senkefjørene idag og er fornøyd med resultatet. Ble ikke veldig lav men litt lavere enn den var. Har også bestilt time til 4-hjulskontroll + godkjenning hos Statens Vegvesen.

DSC_1075.jpg

DSC_1077.jpg

DSC_1078.jpg

DSC_1081.jpg

Fikk også en pakke fra scandicshine idag med følgende ting:

. Swissvax Leather car kit

- Swissvax Car Bath

- CG Miracle Dryer

DSC_1086.jpg

Også kom xenon til grøftelys idag, så blir montering av det pluss ringene når jeg kommer hjem fra Magaluf i begynnelsen av august.. 8)

DSC_1089.jpg

Skrevet

Shit. Denne bilen har blitt BRA!

Synes høyden var fin jeg. Bare slitsomt med for lav bil.

9/10p! :)

Skrevet
Shit. Denne bilen har blitt BRA!

Synes høyden var fin jeg. Bare slitsomt med for lav bil.

9/10p! :)

Kjekt å høre! :) Takk!

Ad|oS: Det bildet ble bra! Mye mer liv i ditt bilde...

Skrevet

Takker! Er veldig fornøyd med senken, men ser at jeg må space ut hjulene med 10mm både foran og bak for å få det perfekt.. ;)

Skrevet

Bilen har blitt veldig bra nå. Senken gjorde veldig mye og ser helt perfekt ut Gratulerer!

Skrevet
Takker :) Ja blir bra med Angel Eyes.. Skal lakke bakgrunnene sort også, så regner med det vil kle fronten bedre.. En photoshop av svarte bakgrunner, tona blinklys og angel eyes:

DSC_0972red.jpg

hmmm... min PS eller?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...