Frode D Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Lars89: Takker ///Mysild: Nope, en fra Bilforumet.. La ut en tråd rett før jeg spurte deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 kk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Utrolig fin den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Tusen takk spruddel! Var på 4hjulskontroll igår og Statens vegvesen idag. Hvjulstillingen var veldig bra i utgangspunktet fikk jeg beskjed om så det var lite å ordne der. Beste han hadde hatt inne på lenge så det lovet jo bra. Så var jeg hos Statens vegvesen idag og møtte to hyggelige karer som godkjente senkesettet. Han ene likte tydeligvis bilen for han spurte mye om forskjellig utstyr og sånn Måtte kjøre ned på vinterdekkene så nå er den dekkdimensjonen lagt inn i vognkort også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Har prøvd meg litt i PS så tenkte jeg kunne dele det med dere. Er første gangen jeg redigerer så kom gjerne med konstruktiv kritikk Original: Redigert: Original: Redigert: Original: Redigert: Original: Redigert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 bilde 1 for mørkt, bilde to skulle du klippet litt... bort med det bak bygget, bilde 3 var nokså bra, bilde 4 for mørk... lekker bil! tok meg litt frihet... ville bare prøve er ikke så flink selv, men det er viktig å lære utsnitt,noe jeg prøver mest på her gadd heller ikke å clone så nøye, tok det fort og galt har også en crappy skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Takker for inputs.. Er første gangen så ville bare prøve meg litt fram. Men du sier bildene er for mørke, på min skjerm er de ok og de du redigerte litt for lyse for min del. Kan være skjermen min har litt lys innstilling da.. Når det gjelder utsnitt så har du fjernet det jeg ville ha med på bildet. Kanskje jeg burde tenke litt videre til redigering neste gang jeg tar bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 ja, min skjerm er litt lys, prøvde å kompansere for det, hvis du vil ha et "større" bilde bør du kjøre bilen lenger fram, bilen "forsvinner" fort med mye bak ja, utsnittene var slik jeg ville hatt bilen i forhold til bakgrunnen liksom... ikke noe værre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Det jeg mente var at min skjerm var litt lys.. Har desverre bare bildene som ligger på photobucket, så de er jo redusert til 1mb. Får prøve med litt større bilder når jeg kommer hjem fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 ble veldig skarpe de 2 første bildene Mysild :S Tror nesten Mysild's skjerm er mørk, for jeg syntes alle bildene Frode redigerte ser bra ut. btw. meget pen bil edit: Nice regristreringsnummer ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Sikkert litt skjermavhengig da.. Føler iallefall at det ikke er mørkt hos meg på de bildene jeg redigerte.. Takk forresten, Muffins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 jeg vet at min skjerm er lys, men mtp mørke mener jeg, se på grillen på det første bildet ditt, kan ikke se halvparten av rillene detaljene i mørke partier forsvinner liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 uansett hvem som har lys skjerm å ikke så liker jeg den bilen her veldig godt. pene mods å riktig utseende..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Mysild: Jeg ser de hos meg, men det er så vidt. Men tar poenget ditt. Øvelse gjør mester Jørgen: Takk takk Det kommer flere mods etter hvert også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Denne bilen har blitt fin syns jeg! Jeg har H&R fjærer selv, og det er en fin mellomting. Bilen blir litt lavere, men ikke så lav at den ikke er brukbar. Også blir den mye bedre å kjøre enn med originale M-fjærer. Fine felger har du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg