mudbug Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Hei! Jeg malte kaliper rødt.Bremseskiver Zimmerman og green stuff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 er vel litt harry det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 ble pent det. vurderer det samme selv også, men da en litt mer diskre farve... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Jepp,vurderer det selv,men tipper jeg går for en sølvfarge. Har sort bil,så kunne jo seff gått for sort,men greit at det synes litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Ser ut som lego Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Haha, du malte de gjerne du. Hvordan? Kastet du maling på de? Tror du lakkerte de! Ble jo greit det, men fargene ble litt knæsj, så ut som lego ja, haha! Og hva gjør denne tråden i teknisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Haha, du malte de gjerne du. Hvordan? Kastet du maling på de? Har du hørt om pensel(?) Tror jeg ville valgt en litt mindre prangende farge om jeg skulle gjort dette selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Haha, du malte de gjerne du. Hvordan? Kastet du maling på de? Har du hørt om pensel(?) Tror jeg ville valgt en litt mindre prangende farge om jeg skulle gjort dette selv.. Hehe, har hørt om pensel, det jeg brukte selv. Men hvorfor er det da like mye lakk på presenningen bak der som på kaliperne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Hva slags lakk brukes til dette? Mye jobb å demontere og lakkere fire stk kalipere? Har tenkt å gjøre det samme selv i sommer, men da med en mer diskret farge, tenkte på svart siden bilen er sølvgrå. Uansett penere enn rust/krokanfargen som er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå