mudbug Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Hei! Jeg malte kaliper rødt.Bremseskiver Zimmerman og green stuff.
S.Arnesen Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 ble pent det. vurderer det samme selv også, men da en litt mer diskre farve...
Bimmerchris Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Jepp,vurderer det selv,men tipper jeg går for en sølvfarge. Har sort bil,så kunne jo seff gått for sort,men greit at det synes litt.
winchester Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Haha, du malte de gjerne du. Hvordan? Kastet du maling på de? Tror du lakkerte de! Ble jo greit det, men fargene ble litt knæsj, så ut som lego ja, haha! Og hva gjør denne tråden i teknisk?
Frode D Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Haha, du malte de gjerne du. Hvordan? Kastet du maling på de? Har du hørt om pensel(?) Tror jeg ville valgt en litt mindre prangende farge om jeg skulle gjort dette selv..
winchester Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Haha, du malte de gjerne du. Hvordan? Kastet du maling på de? Har du hørt om pensel(?) Tror jeg ville valgt en litt mindre prangende farge om jeg skulle gjort dette selv.. Hehe, har hørt om pensel, det jeg brukte selv. Men hvorfor er det da like mye lakk på presenningen bak der som på kaliperne?
Brian Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Hva slags lakk brukes til dette? Mye jobb å demontere og lakkere fire stk kalipere? Har tenkt å gjøre det samme selv i sommer, men da med en mer diskret farge, tenkte på svart siden bilen er sølvgrå. Uansett penere enn rust/krokanfargen som er nå.
Recommended Posts