Chris_325iM Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 er ikke lov med spinning der oppe egentlig, men det har hendt det har skjedd. men vi er der for å kjøre tider ikke spinne:) den "egentlig" er ganske fin, kan tydes på flere måter hehe http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15
Glenno Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Bumper litt jeg. Mange som burde ha tid til dette og veldig sosialt pleier vi ha det også. Ta med pølser og drikke selv. Selv er jeg spent på nye SS2 med 360. Fint om folk melder seg på .
hagenisse Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Selv er jeg spent på nye SS2 med 360. Jeg skulle greid 360 uansett jeg!
Glenno Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Jeg er med! Bra Skal vel opp og være sidelinje-sliter vel Har du bandasje? Trenger noen frivillige også eventuelt . Selv er jeg spent på nye SS2 med 360. Jeg skulle greid 360 uansett jeg! he he ja sikkert men uten alkohyl nissen . Går sikkert helt greit ja, men uansett blir banen straks litt anderledes.
André78 Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Jeg kommer Men har aldri kjørt bilslalom så er ikke sikker på om det blir noe kjøring på meg.
Chris_325iM Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Jeg kommer og heier på de peneste av dere åh.. du trenger ikke komme bare for min skyld
Martin-D Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Jeg kommer Men har aldri kjørt bilslalom så er ikke sikker på om det blir noe kjøring på meg. Jeg prøvde to runder like før de slutta på forrige treff, og joggu var det artig! Skal kjøre mer nå vet jeg Så, bare å prøve! ANBEFALES
Glenno Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Jeg kommer Men har aldri kjørt bilslalom så er ikke sikker på om det blir noe kjøring på meg. Du får se an da vet du men ikke noe problem egentlig fordi du kjører DITT EGET TEMPO. Jeg kommer og heier på de peneste av dere He he ja og de peneste filmer du selvsagt også imorgen. Plassene begynner fylles opp men forsatt mange ledig. Fint om de som vet de skal delta kan melde seg på. (gjør det enklere med registrering). Velkommen imorgen
helgeb Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 jeg kommer, men i golf blir tilskuer men sikkert morro det også skiltene til m3`n kommer muligens fredag
Glenno Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 jeg kommer, men i golf blir tilskuer men sikkert morro det ogsåskiltene til m3`n kommer muligens fredag Men dama i huset burde vel ta touringen noen runde da syntes jeg. Dere har jo flere biler av riktig merke .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå