S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Blir å se turslende rundt jeg au Dere slipepr ikke unna vettu Blir ikke noe kjøring på meg, da 320'n får bli stående i garasjen der den hører hjemme... hehe
Glenno Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Hvorfor skal du ikke kjøre S.Arnesen ? Hyggelig prekas igjen:-)
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Hvorfor skal du ikke kjøre S.Arnesen? Hyggelig prekas igjen:-) Sliter litt med motivasjon på bil fronten. Er vel enkleste måte å forklare det på Skal sitte på en kamerat som skal handle noe deler. Men det skal sies at jeg er veldig usikker på om ikke kanskje jeg skulle lufta coupe'n, selvom jeg er rimelig lei den 2 literen nå.... Kommer litt senere på dagen, men vi rekker forhåpentligvis noen ord fordet
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Hva er galt med motoren? Den er slapp og kjedelig... hehe Har ikke skjedd noe annet enn at jeg har innsett at 2.0l ikke er noe for meg
hagenisse Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 2.0 er jo helt ideelt. S2000 f.eks. Jeg kan skjønne irritasjonen over liten motor på vei, men på bane... neh, mye mer som er langt mer irriterende.. bremser, førerstol, understyring...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 2.0 er jo helt ideelt. S2000 f.eks. Jeg kan skjønne irritasjonen over liten motor på vei, men på bane... neh, mye mer som er langt mer irriterende.. bremser, førerstol, understyring... Ingen regel uten unntak, men i dette tilfelle så er det mer spesifik bmw's m52tüb20 det er snakk om. Og det er ett trist kapitel effekt messig , Veldig pålitelig motor da Bremsene har jeg ikke rukket og irritere meg over enda Coupe'n sitter faktisk rimelig godt på veien, dog synger stabstags foringene på siste verset, men slikt må man regne med hehe
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Bli med i vi-hater-m52-klubben! Tror det er tingen ja
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 kanskje jeg skulle tatt turen også. Lufte 7'ern på bane
destroyy Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Hadde planer om å komme... men blir bytte av understell på bilen istedenfor
Larslol Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Ser ut til at jeg tar turen for å titte. Hilse på menneskene fra forumet
Glenno Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 På vegne av avd øst styret bmwccn må vi takke for en fin dag og all takk til de som kunne stille som frivillig hjelp. Vi slett litt idag grunnet sykdom, utstyr som streika etc.. men håper alle hadde en fin dag. Vi ønsker at flere neste gang kan melde seg på litt forkant. Spennende var også nye banen. Banen var noe kortere men mere utfordrende. Hyggelig var at mange nye deltok samt erfarende forsatt henger med. Kansje litt dårlig oppmøte til være full dag og såpass fint vær men. Uansett takk til alle som var på G.Raceway idag. Noen som har noen bilder eventuelt teasere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå