Gå til innhold

Torsdag 21 mai Autoslalåm Gardermoen raceway(11-17)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir å se turslende rundt jeg au :) Dere slipepr ikke unna vettu ;) Blir ikke noe kjøring på meg, da 320'n får bli stående i garasjen der den hører hjemme... hehe

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvorfor skal du ikke kjøre S.Arnesen

?

Hyggelig prekas igjen:-)

Sliter litt med motivasjon på bil fronten. Er vel enkleste måte å forklare det på ;)

Skal sitte på en kamerat som skal handle noe deler. Men det skal sies at jeg er veldig usikker på om ikke kanskje jeg skulle lufta coupe'n, selvom jeg er rimelig lei den 2 literen nå....

Kommer litt senere på dagen, men vi rekker forhåpentligvis noen ord fordet :D

Skrevet
Hva er galt med motoren? :?

Den er slapp og kjedelig... hehe Har ikke skjedd noe annet enn at jeg har innsett at 2.0l ikke er noe for meg :lol:

Skrevet

2.0 er jo helt ideelt. S2000 f.eks. :wink:

Jeg kan skjønne irritasjonen over liten motor på vei, men på bane... neh, mye mer som er langt mer irriterende.. bremser, førerstol, understyring...

Skrevet
2.0 er jo helt ideelt. S2000 f.eks. :wink:

Jeg kan skjønne irritasjonen over liten motor på vei, men på bane... neh, mye mer som er langt mer irriterende.. bremser, førerstol, understyring...

Ingen regel uten unntak, men i dette tilfelle så er det mer spesifik bmw's m52tüb20 det er snakk om. Og det er ett trist kapitel effekt messig :? , Veldig pålitelig motor da :)

Bremsene har jeg ikke rukket og irritere meg over enda :lol:

Coupe'n sitter faktisk rimelig godt på veien, dog synger stabstags foringene på siste verset, men slikt må man regne med ;) hehe

Skrevet

På vegne av avd øst styret bmwccn må vi takke for en fin dag og all takk til de som kunne stille som frivillig hjelp. Vi slett litt idag grunnet sykdom, utstyr som streika etc.. men håper alle hadde en fin dag. Vi ønsker at flere neste gang kan melde seg på litt forkant. Spennende var også nye banen. Banen var noe kortere men mere utfordrende. Hyggelig var at mange nye deltok samt erfarende forsatt henger med. Kansje litt dårlig oppmøte til være full dag og såpass fint vær men. Uansett takk til alle som var på G.Raceway idag.

Noen som har noen bilder eventuelt teasere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...